23. Zagrebački maraton

Školarci adidas škole trčanja spremni za veliki izazov!

Foto: adidas
adidas
Foto: adidas
adidas
Foto: adidas
adidas
Foto: adidas
adidas
Foto: adidas
adidas
Foto: adidas
adidas
Foto: adidas
adidas
10.10.2014.
u 16:15
Pogledaj originalni članak

Ove nedjelje 12. listopada održava se Zagrebački maraton, prava trkačka poslastica za sve zaljubljenike u trčanje. adidas je već tradicionalno ponosni sponzor građanske utrke, a od ove godine i Ljubljanskog maratona. Školarci adidas škole trčanja tako će n svom prvom polumaratonu pokazati usvojena znanja i vještine koje su vrijedno upijali od svojih iskusnih i stručnih trenera tijekom posljednjih mjeseci u školi trčanja.

Na sam dan maratona, ali i u subotu 11. listopada, svi zainteresirani moći će skenirati stopalo na adidasovom footscanu. Uz pomoć adidasovim edukatora dobit će prave savjete o pravilnom odabiru adekvatnih tenisica, ali i upute kako prilikom kupnje izbjeći pogreške. Također će moći i isprobati najnovije Energy Boost tenisice za trčanje iz jesen/zima kolekcije u vibrantnim bojama, ali i kupiti određene trkačke artikle po atraktivnim cijenama do 40% popusta.

Svaki profesionalni i rekreativni trkač zna koliko je za trčanje važna adekvatna oprema, a adidas već godinama ulaže u nove tehnologije i inovativna rješenja. Potvrda dobroj suradnji adidasa i trkača je i nedavno srušen svjetski rekord na Berlinskom maratonu. Trkač Dennis Kimmeto otrčao je utrku za 2:02:57, što je čak 26 sekundi bolje nego prijašnji rekord, u superlaganim adizero Adios BOOST tenisicama. A koliko su adizero Adios BOOST tenisice ispred konkurencije potvrdili su i drugi trkači koji su u njima ostvarili iznimne uspjehe i vremena - drugoplasirani trkač Emmanuel Muthai te dvije najbolje trkačice u ženskoj kategoriji.

Osim kvalitetne obuće, bitna je i odjeća. Od ovog proljeća, novost u adidasovoj ponudi je Climachill revolucionarna linija odjeće i obuće napravljena od inovativne tkanine koja sadrži titan i aluminijske rashlađujuće 3D točke. Tehnologija korištena u novoj liniji pruža osjećaj trenutačnog “hlađenja“ kako bi poboljšala rezultate sportaša u toplim vremenskim uvjetima tako što im snižava tjelesnu temperaturu. Za jesen/zimu adidas je pripremio majice s ClimaChill tehnologijom u atraktivnim narančastim i ružičastim bojama. 

Pogledajte na vecernji.hr