talenti

Skulpturalna odjeća Morane Krklec

Foto: Maja Mušnjak
Morana Krklec (1)
Foto: Maja Mušnjak
Morana Krklec (1)
Foto: Maja Mušnjak
Morana Krklec (1)
09.06.2013.
u 00:01
Pobjednica prošlogodišnjeg Lift by Perwoll natječaja predstavila je kampanju za svoju novu kolekciju, savršeno strukturiranu igru materijalom koju radi pod brendom Mo Design
Pogledaj originalni članak

Morana Krklec apsolventica je Tekstilno - tehnološkog fakulteta koja je svoje prvo predstavljanje imala 2007. godine. Prvo veliko prizannje bilo joj je proglašenje najboljom mladom modnom dizajnericom na natječaju Lift by Perwoll, a od rujna 2012. svoje kolekcije predstavlja na revijama Fashion.hr-a. Morana je nedavno predstavila kampanju za svoju aktualnu kolekciju koju obilježavaju predimenzionirani komadi koji su smanjivani spajanjem, kopčanjem ili nabiranjem tkanine i time daju formu modelima. Skulpturalnost kreacija omogućena je tkaninom koja zbog površinskog premaza zadržava krutu formu. Više o Morani potražite na Facebook stranici Mo Design.     

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.