U posljednje vrijeme sve se više priča o make-upu za muškarce. Nakon što je britanska popularna online trgovina Asos počela prodavati šminku za muškarce stavljajući na tržište tako muške korektore, četkice, punila za obrve i maskare, situaciju je sada komentirao i šef L'Oreala u Ujedinjenom Kraljevstvu.
On tvrdi kako će police s muškom šminkom u trgovine s kozmetikom doći u idućih pet do sedam godina.
Vismay Sharma tvrdi kako je make-up postao sve prihvaćeniji među muškom populacijom te da ga sve prihvaćaju muškarci takozvane 'selfie' generacije.
– Danas imate mali postotak muškaraca koji koriste šminku, no taj postotak raste i nastavit će rasti. To je samo svijest - dvije stvari se događaju, muškarci sada znaju da mogu koristiti makeup i znaju što se događa kada ga upotrebljavaju – rekao je šef jedne od najvećih kozmetičkih kuća u svijetu.
– Druga je stvar da se tabui ruše pa su tabui između moje generacije i generacije moga sina potpuno drugačiji. Ono što mogu tvrditi sa sigurnošću, mi slušamo pažljivo što naši kupci žele – dodao je on.
Još im samo šminka fali.