Kreativni dizajnerski dvojac Ogi Antunac i Zoran Mrvoš već dugi niz sezona kreira odjeću prepoznatljive estetike koju potpisuje pod zajedničkim brendom Link.
U novoj kampanji za sezonu jesen/zima 2015./2016. Link se oslonio na kreativno vodstvo poznate fotografkinje Mare Milin s kojom je dvojac dugo planirao umjetničku suradnju. Za iduću zimsku sezonu tako je napokon ostvarena modno-fotografska simbioza koja je zaživjela u najkreativnijem mogućem smislu.
Ništa manje maštoviti nisu ni novi odjevni komadi pa je tako prepoznatljivost njihovih kolekcija s prevladavajućim zagasitim crnim i sivim nijansama ovaj put osvježena srebrnom bojom. Snažna skulpturalna nosivost novih Linkovih modela, gotovo ratničke ženstvenosti, donosi tako jedan drugačiji kod u vidu dominantnih hi-tech materijala po čemu je ova kolekcija zapravo i najprepoznatljivija uz uvijek zanimljivi 'patchwork' ili 'pieced work' koji su dizajneri prvi put koristili u radu. "Spajanje različitih materijala na različite načine u segmentima, ove nam je sezone bilo iznimno inspirativno", izjavio je dvojac koji se prepustio kreativnoj igri, što ih je odvelo u neke nove stvaralačke dimenzije.
Ogi Antunac i Zoran Mrvoš svoj rad predstavit će i u inozemstvu, točnije u Düsseldorfu, New Yorku i Moskvi. Osim nove odjeće koju potpisuju, tamo će ponijeti i posljednju kampanju čije je zaštitno lice mlada manekenka Valentina Kuzmić. Make up na Valentini djelo je Sanje Agić, za kosu se pobrinula Katica Topčić, a kultna zagrebačka tvornica Katran i ovoga puta poslužila je kao idealna lokacija za snimanje jer se pokazalo da taj prostor uistinu postaje inspirativno gnijezdo svih dosadašnjih LINK kampanja.