Nešto posebno

Stari lisac stiže na tržište

Foto: PR FOTO
Stari lisac
Foto: PR FOTO
Stari lisac
18.11.2016.
u 12:37
HEINEKEN Hrvatska predstavlja novi brend: jabukovaču Stari lisac
Pogledaj originalni članak

Na domaće tržište stiže nešto posebno – jabukovača Stari lisac. To je novo piće od sočnih jabuka s 4,5 % udjela alkohola. Iznimno je pitko, osvježavajućeg okusa i sadrži skladnu notu sočnih, zrelih jabuka.

Jabukovača Stari lisac pakirana je u staklenu bocu od 0,5l. Stari lisac je idealan za sve prigode, u njemu je najbolje uživati u društvu, a najbolje prija kada je dobro ohlađen.

''Tko je Stari lisac? On je snalažljiv, lukav, samouvjeren i s pravim odgovorom na svako pitanje. Za koga je Stari lisac? Za one čija lukavost i snalažljivost proizlaze iz vlastitog iskustva. To su karakteristike ovog brenda i vjerujem da će odrasli potrošači koji u Starom liscu prepoznaju svoje karakterne crte, prihvatiti ovu jabukovaču kao pravo piće za sebe, a Starog lisca kao svoj idealan brend. Pozivam ih da ulove kap njegovog iskustva i isprobaju novu jabukovaču koja je nastala kombinacijom različitih sorti jabuka koje daju posebno sočan i osvježavajuć okus '', rekao je Roberto Giugliano, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Distribucija Starog lisca kreće 14. studenoga, a bit će dostupan u trgovinama i ugostiteljiskim objektima. Plasiranje brenda na tržište pratit će i komunikacijske inicijative te posebna web stranica www.starilisac.hr

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr