Dolazak majstora u kuću za većinu ljudi je vrlo šokantno razdoblje i već po pravilu – majstore nitko ne voli. Veselje zbog uređenja i osvježenja doma obično pokvari činjenica da većina od nas ima barem jedno loše iskustvo s majstorima. Jesu li doista uvijek krivi majstori ili nedovoljna priprema i osmišljavanje želja i potreba? Majstore oduvijek dijelimo na one koji kvalitetno rade svoj posao i one druge. U našoj je tradiciji i česta navika da za manje poslove u domu zovemo \"fušere\" ili ljude koji određeni posao rade u slobodno vrijeme te prijatelje koji će nam to obaviti besplatno.
Izbor majstora koji radi u \"fušu\" često se opravdava nižom cijenom izvedbe. Nažalost, to i nije uvijek tako, jer moguće greške teško je ispravljati i obično su jako skupe. Primjerice, otpadnu li keramičke pločice sa zida, odlijepe li se tapete, procuri li slavina, dignu li se parketi, zgruša li se skupi lak ili se zidovi nakon bojenja počnu ljuštiti, cijena investicije, ali i nezadovoljstvo, i te kako se povećava.
Zato, valja dobro razmisliti koga angažirati. Pri tome je uvijek dobro savjetovati se sa stručnim osobama, ali i točno reći što želite i što se očekuje. I kad nađemo dobrog majstora, iznenađenja nisu rijetka. Najčešće su vezana uz probijanje cijena i rokova. Da bi se od toga barem malo zaštitili dobro je uz potpisani troškovnik sastaviti i dodatni ugovor o pružanju usluga. Uz cijenu i rokove, važna stavka takvog ugovora je i članak o obaveznom uklanjanju nedostatak