15. trgovina

Streetstyle brend H&M sada i u Dubrovniku, svi su pohrlili na otvorenje

Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
Foto: John Pavlish
Otvorenje H&M-a u Dubrovniku
03.09.2015.
u 11:57
Na više od 1600 četvornih metara smještenih na dva kata kupci će moći uživati u ženskoj, muškoj, dječjoj i kolekciji za tinejdžere
Pogledaj originalni članak

Sub City centar Dubrovnik postao je dom za sve ljubitelje mode i one koji će to tek postati.

H&M je otvorio svoju 15. trgovinu u Hrvatskoj.

– Jako smo ponosni što otvaramo trgovinu u Dubrovniku. To je naša prva trgovina u ovoj županiji i izvrsna prilika za sve prijatelje H&M brenda da svoju omiljenu odjeću od sada pronađu u svom gradu. Donosimo modu i kvalitetu po najboljim cijenama na održiv način – izjavila je Claudia Oszwald, Country Manager za Hrvatsku.

Na više od 1600 četvornih metara smještenih na dva kata kupci će moći uživati u ženskoj, muškoj, dječjoj i kolekciji za tinejdžere.

Danas, 3. rujna, u povodu otvorenja svaki kupac dobiva 20% popusta na svoj najdraži odjevni predmet. Prvih 200 posjetitelja osvojili su darovnu karticu u vrijednosti 80 kn.

Jesenski trendovi u H&M-u inspirirani su 70-im godinama i pokazuju uzbudljivu kombinaciju jednostavne elegancije i snažnog stava.

Etno printovi i asimetrični krojevi odlično se kombiniraju uz široke, trapez hlače. Isprani denim i kaput kimono kroja biti će odlični pratitelji u hladnim jesenskim noćima.

Za elegantan boho stil nezaobilazna je košulja u tamnijim nijansama i dalje popularnog cvjetnog uzorka. Kamel boja, siva, prigušeno zlatna i tamnoplava boje su jeseni koje svaki fashionist mora imati u ormaru. Ključni komadi su sve popularnije dolčevite i cipele na platformu koje su zaštitni znak 70-ih godina.

>>Pogledajte u čemu žene šeću dubrovačkim Stradunom

Ključne riječi
H&M
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

NJ
njofra51
09:35 11.09.2015.

H&M prodaje najveci bofl, koji proizvode djeca u Indiji i Bngladeshu!