Sreću donosi torbica

Studija potvrdila da kupnja torbe ženama čini najveće zadovoljstvo

Foto: Pixsell
Studija potvrdila da kupnja torbe ženama čini najveće zadovoljstvo
27.09.2011.
u 13:43
Strast prema torbicama ne može se mjeriti ni s onom prema cipelama jer torba mora pristajati uz većinu odjevnih kombinacija, a najviše se koristi
Pogledaj originalni članak

Torbica je najbolja prijateljica svake žene! To je i službeno potvrđeno u istraživanju portala Saveme4later.com u kojem je sudjelovalo 2000 žena, a u kojem je svaka četvrta žena priznala kako najviše uživa u kupnji – torbe. 

Žene ne troše impulzivno 

Ženska zaluđenost cipelama, dijamantima ili kozmetičkim proizvodima nije ni približna onoj torbicama, a pronaći onu savršenu koja će pristajati uz gotovo sve odjevne kombinacije pravo je zadovoljstvo. 

– Svi već znaju koliko žene vole kupovati, ali je zanimljivo doznati kupnja kojih predmeta donosi ženama najveće zadovoljstvo – istaknuo je glasnogovornik portala Dermot Dennehy. 

Zanimljivo otkriće je i da impulzivna potrošnja više ne čini zadovoljstvo ženama, a prije svake kupnje dobro razmotre situaciju. Tako je u studiji čak 81 posto žena priznalo kako su sada opreznije s novcem nego što su bile prije pet godina. Naravno, odmah iza torbica, najsretnije su kad kupuju cipele, ljetne haljine ili traže savršene traperice, prenosi Daily Mail. U top-deset proizvoda našli su se i kozmetički proizvodi za koje su tri četvrtine žena priznale kako su jedva dočekale da ih isprobaju. 

Reklama utječe na odabir 

Na ženin odabir velik utjecaj imaju i reklame, a to pokazuje i podatak da gotovo trećina ispitanica izreže iz časopisa željeni predmet kako kasnije ne bi na njega zaboravile. 

– Bombardirani smo sa 254 oglasa dnevno i često zaboravljamo gdje smo što vidjeli: savršen dar za prijatelja, posljednji proizvod iz omiljene kozmetičke linije ili odličnu tjednu ponudu supermarketa i frustrirajuće je propustiti to ili zaboraviti – ističe Dermot Dennehy. 

Da je kupnja torbica neponovljivo iskustvo, slažu se i poznate Hrvatice. 

– Kupovina cipela je nužda jer, jasno je, bosi ne možete hodati. Istovremeno, kupovina torbice je, ako gledamo tom logikom – luksuz. Svaka je žena sretna ako si može priuštiti takav mali luksuz – nasmijala se komentirajući temu političarka Đurđa Adlešič. 

Tihana Harapin Zalepugin teško se može odlučiti između kupnje torbe ili cipela. 

– Imam pun ormar torbi i već ih sakrivene nosim doma. Možda bih čak prije cipela odabrala dobru torbu, ali uvijek nađem razlog zašto mi treba oboje – zaključuje modna agentica Tihana Harapin Zalepugin.

 V. Beckham – vlasnica torbica Birkin vrijednih gotovo 13 milijuna kuna

Victoria Beckham može se pohvaliti nevjerojatnom kolekcijom torbica u kojoj ima čak 100 torbi Hermès Birkin, a najjeftinija stoji oko 4000 funti. Tu vijest donio je portal Thebigmoney.com. U kolekciji, na kojoj bi joj svaka žena pozavidjela, ima birkinice svih boja i veličina, a najskuplja je ona vrijedna čak 80.000 funti u verziji Silver Himalayan. Procjenjuje se da njezina kolekcija birkinica vrijedi nevjerojatnih 1,5 milijuna funti (oko 12,750.000 kuna). Inače, torbica nazvana po popularnoj glumici Jane Birkin dizajnirana je 1984. godine, a smatra se modnom klasikom za koju na listi čekanja možete biti i do tri godine. Koliko je velika ljubav Victorije Beckham prema torbicama, pokazuje činjenica da ih i dizajnira.

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

OB
-obrisani-
12:10 11.10.2011.

sta ce im torbe kad bez muza ne mogu ni mrdnuti-i nemaju sta stavit u torbe hhihihihi