prekrasna ili prosječna?

Ovo će vas dirnuti do suza! Kroz koji ulaz biste vi prošle?

Foto: Screenshot
dove beauty
09.04.2015.
u 10:00
Dove je u kampanji stvarne ljepote napravio još jednu u nizu reklama. Na ulaze zgrade postavili su dva napisa: iznad jednog piše "prosječna", a iznad drugog "prekrasna"
Pogledaj originalni članak

Ako ste iole osjetljivi, ne biste trebali gledati reklame za Dove. Obični brend hidratantnog sapuna proslavio se količinom emocionalne manipulacije u reklamama namijenjenima često ranjivim ženama.

Nakon niza reklama, objavili su najnoviju u svojoj kampanji stvarne ljepote. Na ulaze zgrade postavili su dva napisa: iznad jednog piše "prosječna", a iznad drugog "prekrasna".

Žene moraju izabrati kroz koji ulaz će ući u zgradu. Velika većina ulazi kroz vrata koja poručuju da su prosječne. Iako ne želite, postanete dirnuti. Najnovija reklama poručuje #choosebeutiful, a dio je kampanje "Real Beauty", koju Dove promovira više od desetljeća. Marketinški trik spojen s pravim ciljem ne može se ne odobravati, osjećali se mi izmanipulirani ili ne. Kroz koja biste vrata vi ušle?

>>Žene cijelog svijeta shvaćaju da je biti lijepa njihova osobna snaga i svakodnevni odabir

>>Tatjana Šarić zvijezda je nove Dove Fashion.hr kampanje

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 12

LI
liliZG
13:49 09.04.2015.

Gluplju reklamu u životu nisam vidjela, ako su mislili postići da se žene osjećaju bolje poptuno su fulali, ja osobno ne bi vjerojatno niti primjetila natpise iznad vrata , al to sam ja...nevažen natpise ne primječujem.

JD
jdoranic
12:28 09.04.2015.

"beutiful", naravno! osoba treba imati samopoštovanja. a Dove radi glupe reklame - kao one s debelim ženama, kakva ni jedna ne bi htjela biti. svaki puta kad vidim neki njihov proizvod na policama sjetim se toga i zaobiđem ih velikom luku...

CH
chemica
15:33 09.04.2015.

Psihopat bi svakako odabrao vrata iznad kojih piše da je najljepši na svijetu. I? Fakat stupidna reklama.