PROMO

Šuput, Batinić i tajanstveni muškarac u totalno drugačijem okruženju osvajaju publiku: Evo o čemu se radi

Foto: Promo
Šuput, Batinić i tajanstveni muškarac
Foto: Promo
Šuput, Batinić i tajanstveni muškarac
Foto: Promo
Šuput, Batinić i tajanstveni muškarac
Foto: Promo
Šuput, Batinić i tajanstveni muškarac
Foto: Promo
Šuput, Batinić i tajanstveni muškarac
31.03.2023.
u 15:02
Što povezuje Maju Šuput u osebujnom ogrtaču, zbunjenu Marijanu Batinić i poznatog ali za sada još uvijek tajanstvenog muškarca?
Pogledaj originalni članak

Ako je suditi po najavama s društvenih mreža onda je riječ o snimanju kreativnih televizijskih reklama za Studenac koje će publika uskoro imati priliku vidjeti na malim ekranima.

Njihove objave fotografija sa snimanja reklama prikupile su više od 10 tisuća lajkova na Instagramu, a mnoštvo korisnika u komentarima je obznanilo kako jedva čeka vidjeti o čemu se zapravo radi.

Kako smo doznali Šuput i Batinić nova su lica velike marketinške kampanje Studenca pod nazivom “I sitno i bitno” prilikom čega je snimljeno nekoliko scenarija reklama koje promoviraju ključne poruke jednog od vodećih maloprodajnih lanca u Hrvatskoj s najvećim brojem prodavaonica, njih gotovo 1100.

Foto: Promo
Šuput, Batinić i tajanstveni muškarac

Inače, Studenac je poznat kao trgovina-susjed u kojoj je sve nadohvat ruke i koji je tu kad je najpotrebnije, kad trebate i sitno i bitno.

Tako su se kroz opuštenu atmosferu i kreativnu produkciju nova lica Studenca, Maja Šuput i još jedna domaća zvijezda, našla u ulozi svakodnevnih kupaca koji u omiljenu trgovinu dolaze u svako doba dana, u svim prilikama i svim izdanjima. Opušteni i u dobrosusjedskoj atmosferi ostvaruju bliski odnos s prodavačima kupujući upravo ono što im treba.

Marijana Batinić našla se pak i u ulozi pomalo zbunjene korisnice aplikacije “Moj Studenac” koja je tek na blagajni otkrila koje pogodnosti može ostvariti i kako na najbolji način može uštedjeti.

O novom projektu se oglasila i estradna zvijezda Maja Šuput.

“Baš sam guštala prilikom snimanja reklama za kampanju “I sitno i bitno”. Volim sudjelovati u projektima u kojima se osjećam opušteno i gdje, zapravo, ne trebam trošiti energiju kako bih se uklopila u određeni scenarij. Ovdje su moja osobnost ali i fashion izričaj stavljeni u prvi plan tako da je ovo jedan od onih projekata u kojem sam uspjela prenijeti vlastitu autentičnost. Cijela ideja kreativno je posložena tako da svi akteri budu ono što jesu i na taj način publici približe ključne poruke Studenca kao trgovine u susjedstvu u kojoj se kupac osjeća zadovoljno, prihvaćeno i ležerno baš u svim prilikama i uvjetima”, kaže Šuput.

Foto: Promo
Šuput, Batinić i tajanstveni muškarac

Marijana Batinić, poznata televizijska i radijska voditeljica pak kaže kako je očito da na marketinškom tržištu očito pušu neki novi vjetrovi te je potrebna dodatna kreativnost za stvaranje sadržaja koji će zbilja zainteresirati javnost i izazvati određenu emociju.

“Rekla bih da ovo nije reklama u klasičnom smislu. Ovo je pričanje priče. Priče s kojom se velika većina ljudi na našem prostoru može identificirati. Mi smo tu samo da takvu priču oplemenimo kroz ulogu “svakodnevnih kupaca” na upečatljiv način”, kaže Batinić.

O kojem se tajanstvenom muškarcu radi i koja je njegova nova uloga za sada nije poznato, no publika će ga uskoro imati prilike vidjeti u posve novom izdanju na malim ekranima.

Pogledajte na vecernji.hr