Što je žena bez ruža

Svake minute osamnaest žena kupi ovaj ruž. Znate li koji je?

Foto: Arhiva
loreal (1)
Foto: Arhiva
loreal (1)
Foto: Arhiva
loreal (1)
Foto: Arhiva
loreal (1)
08.04.2011.
u 15:18
Lansiran je 1992., a svake se godine ruž Color Riche proda u 9,7 milijuna primjeraka. Postoji čak 250 nijansi!
Pogledaj originalni članak

Popularnost L’Oréalova ruž za usne Color Riche, koji je osvojio svijet odmah nakon lansiranja na tržište 1992. godine, ne blijedi - naprotiv!

Njegove su boje ljepše i raznovrsnije nego ikad! Ruž koji se nudi u čak 250 nijansi i dvije vrste intenziteta boje (intense i nude) prilagođene ženama diljem svijeta samo je 2009. godine prodan u gotovo 9,7 milijuna primjeraka! U novoj kampanji za Color Riche pred objektiv su stale L’Orealove muze: pjevačica Beyoncé Knowles, glumica Milla Jovovich i manekenske zvijezde Laetitia Casta i Doutzen Kroes.   

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr