previsoke cijene

Svaki 3. misli da ga na moru 'deru'! Ako ste među njima, javite nam se!

Foto: Dusko Marusic/PIXSELL
Svaki 3. misli da ga na moru 'deru'! Ako ste među njima, javite nam se!
18.06.2013.
u 15:20
Smještaj je preskup prema mišljenju trideset posto građana, a u restoranima su cijene previsoke za njih 25 posto.
Pogledaj originalni članak

Svaki treći Hrvat smatra da ga na Jadranu 'deru'. Smještaj je preskup prema mišljenju trideset posto građana, a u restoranima su cijene previsoke za njih 25 posto. Za gotovo dvadeset posto naših građana, pak, najveći je problem domaćeg turizma fokus na sunce i more, odnosno (pre)skromna dodatna turistička ponuda. Pritom, glavni su aduti i posebnost domaćeg turizma prirodne ljepote i razvedena obala te čisto more, pokazala je online anketa GfK centra za istraživanje tržišta među tristotinjak ispitanika.

Vrijednost za novac

Kad bi se našim ljudima pružila prilika da zasjednu u fotelju ministra turizma, većina bi se (25 posto) posvetila upravo širenju ponude, novim sadržajima i proizvodima za turiste, a 14 posto bi potom – snizila vruće jadranske cijene. Između devet i sedam posto anketiranih u istraživanju bi se ozbiljno pozabavilo unapređenjem turističkog marketinga, strategije razvoja, odnosu vrijednosti za novac te kvaliteti same usluge i edukaciji zaposlenih u turizmu. Ministar turizma Darko Lorencin smatra da su građani dobro uočili slabe točke domaće turističke ponude, no ne slaže se da je na Jadranu preskupo.

– Hrvatska ima jedan od boljih omjera cijena u odnosu na konkurenciju, a percepcija o skupoći vjerojatno je odraz ekonomske situacije – rekao je Lorencin na predstavljanju istraživanja GfK i rezultata izbora portala vikend.planer.info "Najbolje u Hrvatskoj", prema mišljenju samih građana.

Direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić podsjetila je da ni resorno ministarstvo ni HTZ ne mogu utjecati na cijene te da se one kreiraju na temelju potražnje. Kako god bilo, za mnoge su upravo one razlog što godišnje odlaze na samo deset jednodnevnih izleta, odnosno na samo pet vikend putovanja koja uključuju barem jedno noćenje.

U fotelji pred TV-om

Većina naših građana (40%) vikende provodi odmarajući se, u fotelji, na kauču, pred TV-om, a 37% iziđe u prirodu prošetati. Istovremeno, pak, za 30% građana idealan je vikend upravo podalje od doma, na izletu. Pritom, 24 posto ispitanih želi se za vikend i rekreirati, i zabaviti, i odmoriti, a za 14% idealan kraj tjedna uključuje šetnju uz more i doručak na terasi... A što bi građani jedni drugima preporučili, ustanovio je portal vikendplaner.info, koji je proveo veliko online istraživanje pod imenom "Najbolje u Hrvatskoj". Stotine prirodnih, kulturnih i drugih turističkih atrakcija i informacija, koje u 11 kategorija preporučuju građani, može se vidjeti na www.najboljeuhrvatskoj.info, a autor projekta Dražen Cvijetić ističe da u snalaženju pomaže i posebna istoimena GPS navigacija. 

>>Cijene u trgovinama, kafićima, restoranima i na tržnicama na našoj obali redovito rastu s početkom turističke sezone. Stoga ne čudi što svaki treći Hrvat smatra da ga na Jadranu svake godine "oderu". Kakva su vaša iskustva? Jeste li uočili previsoke cijene hrane i pića? Javite nam se na e-mail javi@vecernji.net. Opišite nam ili pošaljite fotografiju kako su vam nerealno visokim cijenama "ispraznili" novčanike. Najbolje ćemo rado objaviti!

>> Obitelj s dvoje djece ne može na more ako nema za to 7500 kuna

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.