Iza svakog uspješnog muškarca stoji uspješna žena, kaže izreka, koja se osobito može primijeniti na odijevanje “uspješnog” muškarca. Barem tako pokazuju rezultati istraživanja robne marke Joe Browns koje je provedeno na više od 2000 ispitanika. Točno 51 posto sve odjeće u muškarčevu ormaru kupila je njegova djevojka ili supruga. Istovremeno, žena u ormaru ima samo 30 posto odjeće koju je dobila od svog partnera, i to najčešće nakon što je sama izabrala što želi.
Također, oko 68 posto muškaraca izjavilo je da nosi odjeću koju su im darovale partnerice kako bi im udovoljili što, pak, pokazuje i to da su muškarci spremni na baš sve radi mira u kući. Manji postotak pristao je na takav šoping zato što vjeruje u ukus partnerice.
Žene u mjesec dana prosječno provedu dva sata kupujući odjeću za partnera. Muškarci su se pokazali rastrošnijima u šopingu pa su tako spremni izdvojiti više novca za pojedini artikl, bilo za sebe bilo za svoju partnericu.
– Očito je da je ženama stalo kako izgledaju, ali i da paze o odjevnom stilu svog partnera, koji ih na neki način predstavlja u društvu – izjavio je Simon Brown, glasnogovornik istraživačkog tima.
sportska odjeća za muškarce, na koju se troši ista količina i ista kvaliteta tkanine, za 30% je jeftinija nego odjeća za žene! to sve govori o ženama!