Promo

Svakodnevni užici u performansama

Foto: Renault
Renault (1)
Foto: Renault
Renault (1)
Foto: Renault
Renault (1)
Foto: Renault
Renault (1)
Foto: Renault
Renault (1)
Foto: Renault
Renault (1)
Foto: Renault
Renault (1)
VL
Autor
PR Članak
22.07.2013.
u 15:15
Svim automobilskim znalcima koji posebno cijene sportski duh Clio RS uvijek je zauzimao posebno mjesto.
Pogledaj originalni članak

Novi Clio RS 200 EDC podigao je privlačnost sportskih automobila na novu razinu uvođenjem prijenosa s dvostrukom spojkom (EDC) i novog 1,6-litrenog turbomotora od 200 KS razvijenog u Renault Sportu. Zavodljive i tople linije, naglašene posebnim odbojnicima i pragovima, dvostrukom ispušnom cijevi te kotačima velikog promjera, odmah otkrivaju njegovu sportsku prirodu koju je bez problema moguće prilagoditi i lakoj i ugodnoj svakodnevnoj vožnji.  

Svim automobilskim znalcima koji posebno cijene sportski duh Clio RS uvijek je zauzimao posebno mjesto. Četvrta generacija Renaultova sportskog hatchbacka još je svestranija, jednostavnija i zabavnija za vožnju. Stari atmosferski 2,0-litreni motor zamijenio je moderan 1,6-litreni turbomotor čijih 200 konja omogućuje ubrzanje do stotke za 6,7 sekundi i maksimalnu brzinu od 230 km/h. I sve to uz prosječnu potrošnju od 6,3 litre na 100 kilometara.

Novi Clio RS 200 EDC oduševljava lakoćom kojom ga se vozi, kao i udobnošću većom od bilo kojeg sportskog Clija dosad. Za to je najzaslužnija nova šasija i ovjes koji su, iskoristivši znanja i iskustva iz Formule 1, konstruirali stručnjaci iz Renault Sport Technolgiesa. Osim toga, novost je i mogućnost izbora između tri načina vožnje (normal, sport i race) pa se Clio RS može dodatno prilagoditi trenutnim vozačkim željama i potrebama.

Već na prvi pogled novi Clio RS 200 EDC otkriva da se radi o automobilu sa sportskim srcem. Difuzor i stražnji spojler kao podsjetnik na natjecanja Formule 1, LED dnevna svjetla u donjem dijelu odbojnika i oznaka RS na prednjoj masci ispod Renaultova logotipa jasno naglašavaju dinamičnu prirodu vozila. Sportski karakter nastavlja se i u unutrašnjosti vozila – školjkasta sjedala i naglašeni crveni detalji najbolje ukazuju na to da se ne radi o standardnom modelu.   

Renaultovi modeli razvijeni u posebnom sportskom odjelu tvrtke oduvijek su imali kultni status među automobilskim zanesenjacima. Među njima se posebno ističe Clio RS, čija četvrta generacija donosi još bolje performanse u svakom pogledu. Novi potentniji i štedljiviji turbomotor, prijenos dvostrukom spojkom, sustav Launch Control za brži start, tri načina vožnje - samo su dio noviteta koje donosi novi Clio RS. Za one najtvrdokornije, tu je i opcijsko trkačko Cup podvozje.

Iako su svi modeli razvijeni u Renault Sport Technologiesu u prvom redu punokrvni sportski automobili, nova generacija Clija RS jednako se dobro snalazi i u laganoj svakodnevnoj vožnji. Tome znatno pomaže i nova funkcija izbora između tri načina vožnje  - normal, sport i race – pomoću kojih se postavke rada mjenjača i motora automatski mogu prilagoditi željenom tipu vožnje. Da su u Renaultu razmišljali "obiteljski", dokazuje i činjenica da novi Clio RS prvi put dolazi s petorim vratima. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr