MODNA KAMPANJA

Tatjana samouvjerena u odjevnom stilu, Vesna djeluje nesigurno

Foto: Pixsell
žene
Foto: Pixsell
tatjana josipović
Foto: Pixsell
vesna bandić
Foto: Pixsell
tatjana josipović
Foto: Pixsell
vesna bandić
Foto: Pixsell
tatjana josipović
Foto: Pixsell
vesna bandić
Foto: Pixsell
tatjana josipović
Foto: Pixsell
vesna bandić
08.01.2010.
u 12:40
- Obje kandidatkinje izbjegavaju kontakte s izravnim dizajnerskim obilježjima, pogotovu inozemnog tipa, i u skladu s kampanjama svojih supruga pribjegavaju hrvatskim potpisima te praktičnim kombinacijama bez previše ekshibicija.
Pogledaj originalni članak

U posljednjem tjednu predizbornih kampanja sve više su u javnosti eksponirane i supruge predsjedničkih kandidata Ive Josipovića i Milana Bandića. Naravno, u prvi plan upadaju njihovi modni stilovi, tako očito različiti kao i kampanje njihovih supruga. Postavlja se i pitanje hoće li Tatjana Josipović ili Vesna Bandić postati nove modne ikone po uzoru na Michelle Obamu ili Carlu Bruni koje ponekad svojim pojavama zasjenjuju političke supruge. Za usporedbu smo se obratili modnom stručnjaku Grgi Zečiću.

 - Gospođa Josipović njeguje prilično konzervativan stil odijevanja, ali zbog izbora boja kao što je kraljevska plava ili boja devine dlake djeluje samouvjereno i potpuno emancipirano. Najsigurnije se osjeća u sakoima i suknjama koje ponekad osvježi maramama, pogotovu crvenim detaljima kako bi bila u koordinirana sa svojim suprugom. Slaba je na modnim dodacima i nije sklona bilo kakvom obliku istraživanja odjeće. Preslik tipičnog akademskog odijevanja koje je uvijek ograničeno određenim pravilima – smatra Grgo Zečić koji Vesnu Bandić doživljava mnogo hrabrijom kada je modni stil u pitanju.

 - Djeluje daleko modernije od gospođe Josipović, hrabrija je u izboru boja koje suvremeno korespondiraju. Očito je da je ljubiteljica cipela i modnih dodataka u kojima najviše uživa. Pohvalne su njezine promišljene oscilacije od konzervativnog stila pa sve do sportske elegancije. No za razliku od gospođe Josipović, bez obzira na odjeću, djeluje izrazito nesigurno i vidljiv je strah od javnog nastupa. Odjećom šalje jednu poruku, a govorom tijela potpuno drugu i tu dolazi do određene kontradikcije – objašnjava Zečić.

Obje, pak, dame zaziru, čini se, od stranih dizajnerskih potpisa uz koje se automatski vežu i astronomski novčani iznosi.

- Obje kandidatkinje izbjegavaju kontakte s izravnim dizajnerskim obilježjima,  pogotovu inozemnog tipa, i u skladu s kampanjama svojih supruga pribjegavaju hrvatskim potpisima te praktičnim kombinacijama bez previše ekshibicija. U hrvatskoj politici moda je još uvijek bauk i smatra se potpuno nepristojnim pa čak i koruptivnim kada supruga političara pokaže neki skuplji modni dodatak. Sjetimo se samo gospođe Sanader i afere Hermes koja je podigla veliku prašinu na internetskim portalima. Uopćeno gledano, buduća prva dama Hrvatske trebala bi u najboljemu mogućem svjetlu predstavljati zemlju na raznim funkcijama. Za ekstreman primjer možete uzeti Michelle Obamu ili Carlu Bruni koje su se prometnule u vodeće modne ikone prošle godine te tako u pozitivnom kontekstu omogućile osvježenje svjetske političke scene – smatra Grgo Zečić.

Pogledajte na vecernji.hr