SALON FRANIĆ

Tia Mamić u kampanji inspiriranoj ljubavlju

Foto: Srećko Rundić
Tia Mamić
Foto: Srećko Rundić
Tia Mamić
Foto: Srećko Rundić
Tia Mamić
Foto: Srećko Rundić
Tia Mamić
Foto: Srećko Rundić
Tia Mamić
14.02.2018.
u 18:27
- Kad je prvi puta došla u salon, Tia me oduševila svojim izgledom. Imati klijenticu s tako prirodnom, zdravom i gustom kosom, pravi je užitak. Cijelu priču oko kampanje gradio sam oko nje i jako sam sretan da je pristala biti zaštitno lice - kazao je Zvonimir Franić
Pogledaj originalni članak

Prelijepa Tia Mamić zaštitno je lice nove beauty kampanje Salona Franić. Inspirirana ljubavlju i Valentinovom, ova beauty priča donosi pet različitih trendova u hair stylingu i make up-u, koje frizerski stručnjak Zvonimir Franić i make up artist Karlo Rusan predlažu za Dan zaljubljenih. Kao idealnu osobu za predstavljanje savršene ljubavne beauty priče odabrali su Tiu koja,osim prelijepom kosom i idealnim tenom, očarava energijom sretne i zaljubljene žene.

Tia Mamić već je duže vremena klijentica Salona Franić u kojem brinu o izgledu i zdravlju njene kose. Odnos frizer-klijent ubrzo je prešao u prijateljstvo i gušt te je Tia postala inspiracija za ovu prelijepu beauty ljubavnu priču. Iako joj je ovo bilo prvo snimanje, Tia je vrlo profesionalno pristupila zadatku, strpljivo pozirajući i mijenjajući look-ove, a rezultat toga su fotografije koje odišu zaljubljenošću i romantikom.

„Volim dolaziti kod Zvonimira na frizuru i šminkanje i uvijek mi je to neko vrijeme za sebe i opuštanje. Ovo snimanje je bilo jedno novo iskustvo za mene i baš sam uživala, bilo je jako opuštajuće i zabavno, a jedan od ovih look-ova ću sigurno izabrati za Valentinovo. Sretna sam i da smo uspjeli uspješno snimiti fotografiju s mojim i Zvonimirovim psićem, koji su se začudo pokazali kao iznimno strpljivi modeli“, kroz smijeh je ispričala Tia Mamić.

Fotografije koje potpisuje Srećko Rundić predstavljaju pet različiti beauty look-ova idealnih za Dan zaljubljenih. Prvi look predstavlja veliki volumen lagano valovite kose i make up koji naglasak stavlja na pune trepavice dok su usta vrlo prirodna. Volumenizirana i jače valovita kosa nadopunjena je prelijepim vijencem od crvenih ruža, a uz taj look make up je vrlo prirodan, uz naglasak na trepavice. Treći look predstavlja opuštenu valovitu kosu velikog volumena i velikih valova uz jako naglašene oči i usta rozim, bakrenim i lagano crvenkastim bojama. Wet look u stilu Kim Kardashian apsolutni je hit među današnjim trendsetericama, a donosi toliko obožavan izgled tzv. mokre kose te predivnu tamnu nijansu ruža uz 'mokri' look na očima. Posljednji look predstavlja također veliki trend ove sezone, a to je ravna kosa uz make up koji naglašava oči, popularni smokey eyes i usne puderaste boje.

„Kad je prvi puta došla u salon, Tia me oduševila svojim izgledom. Imati klijenticu s tako prirodnom, zdravom i gustom kosom, pravi je užitak. Cijelu priču oko kampanje gradio sam oko nje i jako sam sretan da je pristala biti zaštitno lice. Za takvu divnu kosu nije mi bio problem osmisliti pet različitih frizura, a njene lijepe crte lica omogućile su Karlu da svaki njegov osmišljeni make up izvrsno dođe do izražaja. Motiv koji se provlači kroz cijelu kampanju su crvene ruže kao znak Valentinova, ali i iz razloga što Tia strašno voli cvijeće. S obzirom da je ova kampanja svojevrsna beauty oda ljubavi, sretan sam što ju prezentira žena koja se nedavno udala, sretna je i zaljubljena i sa svojim će mužem provesti njihovo prvo Valentinovo u braku“, ispričao je Zvonimir Franić, vlasnik Salona Franić.

Predivne beauty fotografije potpisuje Srećko Rundić, kosu Zvonimir Franić za Salon Franić, dok je make up djelo Karla Rusana za Ruka Beauty.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

DU
Deleted user
19:08 14.02.2018.

IZ klana Mamić? I tko je ona kao čovjek, osoba, čime je zadužila književnost, medicinu, društvene skupine......? Osim što je ta relativna prekrasnost (jer ukusi su različiti) rezultat - prema fotkama sudeći - umjetnih trepavica i nacrtanih obrva, šminke u obilnim količinama te photoshopa u obilnim količinama, ničeg drugog nema. Ma da, teška su vremena, borite se za baš svakog kupca, pa reklamirate baš sve od ovoga do BigBrothera.