Studija o mladima

Tinejdžeri kupuju pop-albume da bi bili prihvaćeni u društvu

Foto: Dino Stanin/VLM
Tinejdžeri kupuju pop-albume da bi bili prihvaćeni u društvu
19.03.2010.
u 11:18
Strah od društvenog odbacivanja iznimno je jak u adolescenata jer su njihovi odnosi bitne lekcije za kasnije pridruživanje društvu odraslih.
Pogledaj originalni članak

Američka pop-zvjezdica Miley Cyrus navodno je lani zaradila 25 milijuna dolara i prodala četiri milijuna albuma. Zar je doista obožava slušati četiri milijuna djece? Prema rezultatima studije nedavno objavljene u Neuroimageu, koju prenosi Scientific American, prodaja četiri milijuna albuma ne znači da toliko ljudi voli tu glazbu, nego da postoji dobar razlog za vjerovanje da mnogi adolescenti kupuju album – zbog straha od društvenog odbacivanja.

Strah od društvenog odbacivanja iznimno je jak u adolescenata jer su njihovi odnosi bitne lekcije za kasnije pridruživanje društvu odraslih.

Gregory S. Berns s katedre za neuroekonomiju na sveučilištu Emory i njegovi kolege istraživanje su provodili na adolescentima u dobi između 12 i 17 godina. Svakom je pušten isječak pjesme i trebali su ocijeniti koliko im je isječak poznat te koliko im se sviđao.

Kad su ga ponovno ocjenjivali, u dvije trećine slučajeva tinejdžeri su pjesmu procjenjivali na temelju broja “downloadanja”. Znajući podatke o popularnosti, 22 posto promijenilo je svoj sud, od toga ju je 79 posto ocijenilo boljom ocjenom.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.