Dok je putovao Argentinom, Blake Mycoskie, svjedočio je teškoćama s kojima se suočavaju djeca koja odrastaju bez cipela. U želji da pomogne, osmislio je TOMS, brand cipela koji za svaki kupljeni par, djetetu kojem treba, daruje novi par – One for One.
Ono što je započelo kao jednostavna ideja, evoluiralo je kao snažan poslovni model. Za baš svaki prodani par, TOMS pomaže osobi kojoj je to potrebno.
Shvativši da bi One for One mogao poslužiti i drugim osnovnim ljudskim potrebama, a u skladu s danim obećanjem , poboljšati život onima kojima je to potrebno, TOMS pomaže i ljudima koji imaju problema s vidom. Tako je TOMS, od osnutka, donirao više od 75 milijuna pari novih cipela te pomogao progledati preko 500.000 ljudi.
TOMS je brand cipela namijenjen optimistima koji vjeruju da mogu napraviti razliku.
TOMS je lifestyle brand gdje svaka kupnja ima svrhu. Kupci su aktivisti i filantropi koji omogućuju TOMS-u da pruži cipele, viziju, vodu i još više ljudima kojima je to potrebno.
Nova je TOMS kolekcija prezentirana je u subotu, a podršku su pružili influenceri, dobročinitelji koji iskreno vjeruju u to što TOMS predstavlja.
Zajedno za bolje sutra. One for One®