PROMO

Tradicionalna domaća jela kakva su pripremale naše bake

Foto: Promo
Lidl Hrvatska i David Skoko predstavili suradnju i novu kampanju
Foto: Promo
Lidl Hrvatska i David Skoko predstavili suradnju i novu kampanju
Foto: Promo
Lidl Hrvatska i David Skoko predstavili suradnju i novu kampanju
Foto: Promo
Lidl Hrvatska i David Skoko predstavili suradnju i novu kampanju
26.09.2019.
u 12:17
Lidl Hrvatska i David Skoko predstavili suradnju i novu kampanju
Pogledaj originalni članak

Trgovački lanac Lidl Hrvatska i poznati kuhar David Skoko predstavili su svoju suradnju i zajedničku kampanju Tradicionalna domaća jela. U želji da doprinesu održanju domaćeg gastro-identiteta i raznovrsnosti naših lokalnih kuhinja, Lidl Hrvatska i David Skoko radit će na očuvanju tradicionalnih recepata i domaćih jela, onakvih kakve su pripremale naše majke i bake. Uz Davida Skoku, protagonisti ove zabavne i duhovite kampanje su Lidlova zaštitna lica Mario Petreković i Bojan Navojec, a sve u režiji poznatog hrvatskog redatelja Vinka Brešana.

Foto: Promo
Bojan Navojec, Marina Dijaković, David Skoko, Bojan Vuković (član Uprave Lidla), Mario Petreković

Kada ste posljednji puta sami spremili buncek, sarmu, punjenu papriku ili gulaš? Sigurno iz djetinjstva nosite sjećanja na najfinije okuse i mirise bakine kuhinje, koja vas je hranila, okrepljivala, a po potrebi i liječila. Lidl Hrvatska poznat je po podršci koju pruža hrvatskim dobavljačima i po brojnim kvalitetnim proizvodima domaćeg podrijetla, a odsada će raditi i na tome da svoje kupce potiče da pripremaju što više domaćih, tradicionalnih jela. Putem svojih letaka, internetske stranice i društvenih mreža, Lidl Hrvatska, u suradnji s Davidom Skokom, svojim će kupcima otkriti razne tradicionalne recepte, prenošene s koljena na koljeno.

„Hrana je važan dio svake kulture i isprepletena je s običajima svakog naroda. Potaknuti željom da od zaborava sačuvamo tradicionalne recepte i domaća jela, pokrenuli smo kampanju Tradicionalna domaća jela. Ne čudi da smo u ovaj projekt odlučili uključiti i izvrsnog kuhara Davida Skoku, stručnjaka za tradicionalna domaća jela. Nadamo se da ćemo i vas motivirati da napokon zapišete bakine recepte!“ – rekla je ovom prilikom Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.

Foto: Promo
Bojan Navojec, David Skoko, Mario Petreković

David Skoko se osvrnuo na značenje tradicije u kuhinji: „Za mene je tradicionalna kuhinja temelj naše gastronomske kulture, a ujedno i ono što nas čini drugačijima. Prvo što sam ja naučio spremati su upravo tradicionalna jela, pa tako i danas svojoj obitelji najčešće kuham brudet, sarmu, žgvacet... Tradicionalni recepti, zasnovani na sezonskim namirnicama, čuvari su našeg identiteta i prepoznatljivosti na kojoj možemo razvijati i modernu hrvatsku kuhinju.“

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr