Sve su karte Vodičani stavili na svoje plaže: šljunčane, betonske i stjenovite, pa tako kilometrima. Usred borove šume smjestile su se i dvije najpoznatije, Plava plaža i Hangar.
Prva se okitila Plavom zastavom, koja svjedoči o čistom moru i uređenosti plaže, ova potonja gostima nudi svu silu zabave i čudesa: paragliding, tubice, banane, pedaline, rent-a-bike, odbojku na plaži, tobogane i trampolin, a provozati se mogu i u brodu sa staklenim dnom. Tu su i ronilački centri za istraživanje prirodnih ljepota jadranskog podmorja i obilazak olupina brodova koji nikad nisu stigli na svoje odredište.
Biciklističke staze
Vodice žele dobrodošlicu i strastvenim ribolovcima: na brodovima “Bakul” i “Loly” organiziran je Big Game Fishing, čija su meta tune, sabljarke, morski psi, gofovi. Ovdje postoje i kilometri biciklističkih staza, za rekreativce manje zahtjevne staze, za prave zaljubljenike teški usponi. Iako su u prošlosti većinom bili težaci, Vodičani su 70-ih spoznali zlatnu koku turizma pa se razmahali.
I u čemu je onda problem? Turist koji odluta u središte grada teško da će susresti ijedan prepoznatljiv simbol grada, Jadrana, Dalmacije... Nigdje ni natruhe tradicije, tek bezličnost utopljena u štandovima s tričarijama. Sa svih strana mirišu ćevapi, dopire škripa dotrajalog lunaparka i vizura hotela koji su dali svoje, ima i 20 godina. Iz barova u središtu grada i s plaža, u neposrednoj blizini hotela, usred dana dopire zvuk techna, glazba trešti dan i noć pa se obitelji s djecom žale hotelijerima na zaglušujuću buku. Teško je razaznati kojoj turističkoj populaciji se, uopće, obraća ovaj grad, onima željnim turbo zabave ili odmora u tišini? Partijanerima ili obiteljima? Prvi radije odlaze na Zrće, drugi uglavnom gunđaju.
Ušće podzemne rijeke
– Jedini je plan da plana nema, gradi i radi tko što stigne, gdje god stigne. Nijemci, Francuzi i Talijani, malo zahtjevniji gosti, više nam uopće ne dolaze – žali se vodički ugostitelj, apelirajući na gradske vlasti da Vodice trebaju nešto svoje, prepoznatljivo, pa nudi i prijedlog. Ispod grada nalazi se ušće podzemne rijeke. Pa nekoć su venecijanske galije dolazile ovamo po vodu, voda bi trebala prskati sa svih strana! Vodicama treba vizija, novo brendiranje, pod hitno...
Novo brendiranje je potrebno cijelom hrvatskom turizmu, a moguće ga je provesti jedino temeljnim izmjenama u glavama ljudi koji se kunu u turizam. Sunce, čisto more i ribe na gradele su svršeno vrijeme. Turizam nije samo srpanj i kolovoz.