Promo

Trebate hitnu intervenciju? Pomoć vam može pružiti Telecare sustav

Foto: press foto
Sos Centar, pr (1)
Foto: press foto
telecare (1)
Foto: Borna Filić/PIXSELL
hitna pomoć
VL
Autor
PR Članak
21.08.2013.
u 15:34
Telecare sustav u Hrvatskoj je dostupan od strane tvrtke Spasitelji i Steiner telekomunikacija d.o.o. Korisnik usluge treba osigurati poseban uređaj koji nosi stalno na sebi najčešće u vidu privjeska ili narukvice.
Pogledaj originalni članak

Pali ste u svom domu, u vrtu ili u šetnji i morate nekoga dozvati. Ne možete si sami pomoći! Ne možete do telefona! Osjećate bol u prsima, čudno peckanje. Trebate pomoć! Vaša alergijska reakcija zahtijeva hitnu intervenciju! Vaša kći se vraća kući, a netko je slijedi... ili se osjeća ugroženo u novom društvu.

U takvim slučajevima pomoć Vam može pružiti TELECARE SUSTAV koji je u Hrvatskoj dostupan od strane tvrtke Spasitelji i Steiner telekomunikacija d.o.o. Pomoć kakva vam je potrebna stiže putem OPERATIVNO KOMUNIKACIJSKOG CENTRA (OKC) s kratkim pozivnim kodom 144 i kreće u bilo koje vrijeme i bilo gdje da se nalazite.

Operativno komunikacijski centar 144 (OKC 144) je dio TELECARE sustava i predstavlja inovativni razvojni hrvatski proizvod tvrtke Spasitelji i Steiner telekomunikacije, opremljen najsuvremenijim komunikacijskim sustavima, sa cjelokupnom IT i radio infrastrukturom, a koji svojim izgledom i funkcionalnošću uljeva povjerenje i sigurnost korisnicima Telecare sustava da će poziv za pomoć biti uvijek zaprimljen i obrađen u najkraćem mogućem roku.

Korisnik usluge treba osigurati poseban uređaj koji nosi stalno na sebi najčešće u vidu privjeska ili narukvice. Pritisak na SOS tipku ili sigurnosni mehanizam u uređaju, aktivira poziv za pomoć. Uređaj koristi fiksnu telefonsku liniju ili mobilnu mrežu, a u slučaju nedostatka signala koristi se satelitska veza i radio veza. U sustavu Telecare, nalazi se Operativni komunikacijski centar 144 sa osposobljenjim Agentima za prijem poziva od 0-24 i za aktiviranje pomoći u raznim situacijama nezgode, nesreće ili prijetnje osobnoj sigurnosti, dakle za situacije u kojima je nužna neka vrsta hitne intervencija. Samo Vi ili Vaš uređaj automatski nakon pada može odlučiti da je i kada je vrijeme za poziv u pomoć.

Dalji postupak djelatnika OKC-a ovisiti će o razlozima zbog kojih je korisnik zvao, mjestu gdje se nalazi, te uputama i operativnom postupku, stavljajući korisniku na raspolaganju veze prema specijalnim službama, rodbini, susjedu ili prijatelju koji su navedeni kao osobe za hitni kontakt.

Uređaji kod korisnika određuje se prema potrebi korisnika i namjeni, području kretanja u urbanim i ruralnim sredinama, na moru i kopnu u normalnim ili ekstremnim slučajevima, a koristiti ih mogu ljudi svih dobnih skupina, stariji i mlađi, zdravi i bolesni, različite kategorije korisnika kao radnici koji rade ili žive sami na osamljenim lokacijama, ljubitelji prirode i planina ili osobe koje su zalutale u nepoznatom kraju.

Svima im je zajedničko da imaju potrebu za sustavom koji će im biti na raspolaganju 24 sata i reagirati kada im zatreba pomoć.

Europa je davno pokrenula i zbrinula milijune ljudi putem Telecare sustava, a u Hrvatskoj se možete osloniti na Spasitelje u svakom trenutku bez obzira gdje živite i kuda i kako se krećete.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.