Odanost jednom trgovačkom lancu ponekad se i te kako isplati, zbog besplatnih proizvoda, bonova i dodatnih popusta

Trgovački lanci: Kupce mame servisima i popustima

Foto: Saša Zinaja / Ilustracija
Trgovački lanci: Kupce mame servisima i popustima
28.10.2009.
u 22:00
Dok je u Irisu 20 kuna jedan bod, u Magmi je jedna kuna jedan bod; U tri tjedna novu DM-ovu active beauty karticu zatražilo je 204.369 kupaca.
Pogledaj originalni članak

Tko ne bi poželio kupiti ekskluzivni porculanski servis i pribor za jelo Villeroy & Boch, i to sa 70 posto popusta? Ili dobiti bon za kupnju u vrijednosti 500 kuna? Nitko se ne bi bunio ni zbog popusta na kozmetiku ili omiljenu modnu marku...

Bez brige, sve je ovo moguće uz samo jedan uvjet – da budete vjerni! Da bismo vam olakšali, donosimo vam ovaj svojevrsni vodič s najboljim akcijama za odane kupce. Jer trgovački lanci, drogerije, trgovine namještaja i modne kuće nagrađuju samo svoje odane kupce. Spar Hrvatska nema karticu kojom nagrađuje kupce, ali zato ima sustav naljepnica.

70% popusta na servis
– Kupci mogu ostvariti popust i do 70 posto pri kupnji porculanskog servisa i pribora za jelo Villeroy & Boch. Cijeli set koji je dostupan u Sparu u redovitoj se prodaji može kupiti za 1385 kuna, dok će cijena uz bodove vjernosti iznositi samo 395 kn, što je ušteda od čak 990 kn – objašnjavaju u Sparu. Bodove koji se u obliku naljepnica preuzimaju na blagajni kupci će moći skupljati do 18. travnja 2010. godine, a trebaju skupiti najmanje 12 bodova da bi ostvarili popust.

Konzumovih Plus Card kartica izdano je više od dva milijuna, a putem njih kupci skupljaju bodove. Svaka tri mjeseca dobivaju nagradne kupone te ostvaruju i ostale pogodnosti kao što su gratis proizvodi i popusti na određene artikle.

– Danas u ovom programu sudjeluje više od 800.000 stalnih korisnika Plus Card kartice. U ovakav oblik nagrađivanja vjernosti kupaca Konzum je ove godine uložio više od 50 milijuna kuna – kaže Nikola Jurčić iz Konzuma.

Drogerija DM pohvalila se da je njihov program Svijet prednosti uspješan te da su prošle godine kupci uštedjeli 45 milijuna kuna. Sada imaju novu karticu, još bolje popuste i sustav nagrađivanja, a bodovi se mogu prikupljati i u inozemstvu.

Uštedjeli 45 milijuna kuna
– I pri najmanjoj kupnji od samo deset kuna naši kupci skupljaju bodove na svome računu, a novost je i obračunavanje bodova za kupnje u kojoj imaju popust na ukupan račun. Novitet su i DM-ova active beauty putovanja, kojima DM osigurava popuste za posjete atraktivnim wellness oazama u Hrvatskoj i inozemstvu, skijalištima u Italiji ili Austriji, za božićnu kupnju u Londonu i New Yorku ili put na Kubu – objašnjavaju iz DM-a.

Prema istraživanju agencije Puls provedenom u listopadu, u samo tri tjedna 204.369 kupaca zatražilo je novu DM-ovu active beauty karticu. Drogerija Kozmo ima sustav naljepnica, a za svakih potrošenih 50 kuna dobivate jednu. Potrebno ih je prikupiti 20 kako bi ostvarili 20 posto popusta na kupovinu.

Kupnja uz Magma klub karticu omogućuje članovima skupljanje bodova pri kupnji, a iskoristiti se mogu i kao popust na sav asortiman Turbo limača, Turbo sporta i Magme u više od 90 trgovina širom Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije. Popust se može ostvariti već sa 40 bodova, a za jednu kunu dobije se jedan bod.

U Kiki se nagrađuje plaćanje karticama PBZ-a. Nakon što potrošite četiri tisuće kuna, Kika daruje bon od 300 kuna, a nakon potrošenih 30 tisuća, bon od 2500 kuna. Kupci imaju velik izbor pa se trgovci nalaze pred izazovom što ponuditi i kako ih privući jer danas prolazi samo jeftino, nagrade i popusti.

Nađite jeftinijeg
Saloni namještaja Prima mame kupce tvrdnjom da su najjeftiniji, a ako pronađete nekoga tko je još povoljniji daju još pet posto popusta na njihovu redovnu cijenu. Poznati brend Iris također je u trendu sa svojom Beauty&fashion club karticom putem koje na svakih potrošenih 20 kuna dobivate jedan bod. Nakon što se prikupi 100 bodova, koriste se u jednoj od parfumerija ili trgovina.

Billa također ima svoju karticu, a prilikom svake kupovine jedan bod dobiva se kao nagrada za utrošenih 25 kuna. Kod kupnje s karticom Mercator Pika prikupljaju se bodovi, a donose od 3 do 6 posto jeftiniju kupnju.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

TO
Tomac
07:41 29.10.2009.

Konzum kartica = svaka 3 mjeseca 2% od potrošenog u bonovima uz komplicirane uvjete i ostavljanje osobnih podataka... Ja neću.

OB
-obrisani-
06:10 29.10.2009.

bodove u mercatoru dobiješ samo ako keširaš...zlovenci muljaju

RO
romictea
00:10 29.10.2009.

Sve su to samo TRIKOVI I PREVARA trgovaca