Promo

Trgovina Pull&Bear otvorena u novom konceptu u Arena Centru

Foto: PR FOTO
Pull&Bear
Foto: PR FOTO
Pull&Bear
VL
Autor
PR Članak
22.04.2016.
u 10:45
Pogledaj originalni članak

Otvaranjem preuređene trgovine na novoj lokaciji u prizemlju Arena Centra, Pull&Bear se priključio drugim dvjema trgovinama grupacije Inditex: Massimo Dutti i Bershka čija su preuređenja u centru već dovršena. Grupacija Inditex je prisutna u Arena Centru sa svojih 6 trgovina od samog otvaranja centra 2010. godine. U skladu sa strategijom neprestanog unapređivanja raznolikosti ponude te kvalitete usluge, u Arena Centru je, u prva tri mjeseca, preuređeno još osam trgovina.

Massimo Dutti značajno je proširio svoju ponudu na čak 650 kvadratnih metara u travnju prošle godine. Trgovina Bershka u ožujku ove godine preuređena je u novom konceptu na 1.katu, dok se Pull&Bear otvorio 20. travnja u prizemlju centra na čak 570 kvadratnih metara. Koncept „California“ koji predstavlja ova Pull&Bear trgovina je evolucija koncepta branda uz zadržavanje njegovih karakterističnih obilježja kao što su kultni surferski kombiji i veliki LED panoi. Rasvjeta, svjetlije palate boja i jednostavniji detalji značajke su novog koncepta trgovine koji kolekcije stavljaju u prvi plan.

Trend unapređenja prodajnih prostora započeo je u Arena Centru posljednjih godina preuređenjem trgovina u tzv. concept storove ili „experience“ destinacije poput Reebok FitHub store-a i Women Secret-a, ili pak značajnim proširenjem ponude postojećih trgovina poput trgovine H&M proširene na 2200 kvadratnih metara kao i trgovina Mango i dm proširenima još 2014. godine kada su i Cinestar kina otvorila prvo 4DX kino u Hrvatskoj.

Odličan „makeover“ prodajnog prostora, napravila je i kuća prirodne kozmetike Lush u povodu 20 godina svoga poslovanja na hrvatskom tržištu te se odlučila za povećanje ponude u skladu s najvišim standardima svoje robne marke. Još jednu takvu sjajnu dizajnersku intervenciju napravio je i Tele 2 koji je uz proširenje trgovine predstavio i svoj prvi „experience“ centar upravo u Arena Centru. Svoje „prodajne kvadrate“ obnovile su i trgovine Carpisa i Nike izabravši Arena Centar kao pravu lokaciju.

Arena Centar, koji već nekoliko godinu zaredom potvrđuje svoju vodeću poziciju na tržištu shopping centara, uspješnost svoje strategije poslovanja dokazao je i u prvom tromjesečju ove godine. Orijentiran na inoviranje ponude kako modnih brandova tako i gastro ponude i ponude zabave, isprofilirao se kao nezaobilazna destinacija Zagrepčana, no i posjetitelja iz drugih hrvatskih gradova i regionalnih centara.

Interes brandova za upečatljivijom prisutnošću u Arena Centru ne čudi s obzirom da je Arena Centar u prva tri mjeseca ove godine ostvario rast posjećenosti od 10%, rast potrošnje po kvadratnom metru od 16,5%, rast potrošnje po posjetitelju od 5,7% te ukupni rast prometa u trgovinama od 16,5 posto. Ove brojke su rezultat jasne strategije poslovanja ali i spremnosti za inovativne iskorake.

Početak godine obilježili su i noviteti na tržištu. Poznati talijanski brand tematski uređenih restorana Old Wild West otvorio je svoj prvi restoran u Hrvatskoj u Arena Centru u Zagrebu. Ovaj restoran nudi potpuno novi koncept i doživljaj spajaju

i izvrsnu hranu i zabavu u jedinstvenom okruženju Divljeg zapada. Ujedno, Arena Centar bogatiji je za nekoliko izvrsnih novih brandova. Svoje modne i sportske oaze tako su otvorili monobrand trgovine modni brand Guess i sportski brand Buzz, trgovina odjećom za cijelu obitelj Piazza Italia i cvjećarnica Arisa. U travnju će se otvoriti monobrand trgovina U.S. Pollo, a za njom monobrand trgovina Tommy Hilfiger.

„Arena Centar je u godinu ušla s rastom poslovanja zadržavajući pozitivna očekivanja te prateći stalan rast potrošnje posljednjih 18 mjeseci u zemlji. Koncentrirani smo na našu strategiju poslovanja prema kojoj s jedne strane neprestano radimo na unapređenju ponude brandova i ostalih usluga u centru dok s druge strane težimo inoviranju ponude zabave na tržištu. Samo u prvom tromjesečju otvoreno je pet novih trgovina i preuređeno osam postojećih sa snažnim naglaskom na poboljšanju i povećanju trgovina. Uskoro se otvara monobrand trgovina U.S.Pollo, a za njom i Tommy Hilfiger. Već u ovom trenutku Arena Centar je dom trgovina Berskha i Pull&Bear uređenih u potpuno novim konceptima u Hrvatskoj. Iako smo si postavili vrlo visoka očekivanja kada je riječ o poslovnim rezultatima, uspjeh je i iznad naših očekivanja i jako smo zadovoljni. “, rekao je Tomislav Dekalić, direktor Arena Centar upravljanje d.o.o.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr