#sharecroatia

Potencijalni promotori hrvatskog turizma svih 12 milijuna gostiju

Foto: Filip Brala/PIXSELL
Potencijalni promotori hrvatskog turizma svih 12 milijuna gostiju
29.05.2014.
u 09:05
Ovogodišnja promotivna priča, koja se odvija kako u virtualnom, online svijetu, tako i offline, temelji se na ideji dijeljenja doživljaja samih gostiju
Pogledaj originalni članak

Kampanja Hrvatske turističke zajednice pod imenom “Visit Croatia. Share Croatia”, koja je našu zemlju proteklih dana preko brojnih europskih i svjetskih portala i društvenih mreža približila potencijalnim turistima, uskoro će kulminirati posebnom web stranicom www.ShareCroatia.hr.

Ovogodišnja promotivna priča, koja se odvija kako u virtualnom, online svijetu, tako i offline, temelji se na ideji dijeljenja doživljaja samih gostiju, a sve će fotografije, selfiji i videouraci biti povezani upravo preko posebnog weba koji smo spomenuli.

Uvjet je da budu označeni hashtagom #LoveCroatia i #ShareCroatia.

Foto: Duško Marušić/PIXSELL

Kampanju je osmislila agencija BBDO iz Zagreba, a za turiste koji se uključe priprema se i nagradna igra čije detalje, kao ni datum lansiranja novog weba, iz HTZ-a još ne otkrivaju.

Inače, i aktualni spot Hrvatske turističke zajednice, koji se uvelike vrti, počiva na doživljajima i ‘zapisima’ samih turista. Potencijalni promotori hrvatskog turizma je tako svih 12 milijuna gostiju.

U Hrvatskoj turističkoj zajednici, koja za cjelokupnu internetsku promociju u ovoj godini troši 32 milijuna kuna, 70 posto više novca nego lani, vjeruju u veliki doseg online kampanje. Inače, HTZ je bitno povećao svotu i za offline promociju.

Za klasično oglašavanje u najvažnijim globalnim i europskim tiskovinama i elektroničkim medijima, od travnja pa sve do listopada, namijenjeno je 55 milijuna kuna, odnosno 82 posto više nego u 2013.

>>'Hrvatska izgleda kao da je ispala iz Disneyeve bajke. Morate se tu okupati!'

>>Ovaj 'pogled' iz Hrvatske je među 10 najboljih na svijetu!

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.