više od većine Europe

U Keniji najviše, a Japanu najmanje: Evo koliko vremena Hrvati provedu na društvenim mrežama

Foto: shutterstock
U Keniji najviše, a Japanu najmanje: Evo koliko vremena Hrvati provedu na društvenim mrežama
12.11.2024.
u 13:30
Podaci pokazuju da korisnici u zemljama Afrike i Latinske Amerike provode najviše vremena na društvenim mrežama, dok su korisnici u Aziji (posebno u Japanu i Južnoj Koreji) najmanje aktivni na istima.
Pogledaj originalni članak

Korisnici interneta diljem svijeta znatno se razlikuju u vremenu koje provode na društvenim mrežama. Prema podacima s prikazane infografike Pixsella, prosječno vrijeme koje korisnici interneta provode na društvenim mrežama varira ovisno o zemlji. Istraživanje za 2024. godinu otkriva velike razlike među državama, a globalni prosjek iznosi 2 sata i 23 minute dnevno.

Najviše vremena dnevno provode stanovnici Kenije, nakon kojih slijede korisnici iz Južne Afrike i Brazila. S druge strane, Hrvatska se nalazi ispod svjetskog prosjeka, zajedno s državama poput Rusije, SAD-a i Izraela. Na dnu ljestvice su Japanci, koji provode najmanje vremena na društvenim mrežama, što je u skladu s njihovom kulturom koja često preferira drugačije oblike digitalne komunikacije. 

Foto: Marko Picek
Infografika: Koliko vremena provodimo na društvenim mrežama

Najviše vremena provode korisnici u:

  1. Keniji – prosječno 3 sata i 43 minute
  2. Južnoj Africi – 3 sata i 41 minutu
  3. Brazilu – 3 sata i 37 minuta
  4. Filipinima – 3 sata i 34 minute
  5. Nigeriji – 3 sata i 25 minuta
  6. Kolumbiji – 3 sata i 23 minute

Ispod svjetskog prosjeka su:

  • Rusija - 2 sata i 21 minutu
  • Izrael - 2 sata i 19 minuta 
  • SAD - 2 sata i 18 minuta
  • Rumunjska – 2 sata i 7 minuta
  • Hrvatska – 2 sata i 2 minute

Hrvatska je tako ispod svjetskog prosjeka, ali još uvijek provodi znatno više vremena na društvenim mrežama od većine zapadnoeuropskih zemalja. Ispod nas ostale su zemlje poput: Njemačke, Velike Britanije, Francuske, Italije, Mađarske, Češke i Danske. 

Najmanje vremena provode korisnici u:

  • Japanu – samo 53 minute dnevno
  • Južnoj Koreji – 1 sat i 6 minuta
  • Nizozemskoj – 1 sat i 30 minuta

Podaci pokazuju da korisnici u zemljama Afrike i Latinske Amerike provode najviše vremena na društvenim mrežama, dok su korisnici u Aziji (posebno u Japanu i Južnoj Koreji) najmanje aktivni na istima.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.