Pohvala kupca

U slučaju kvara, djetetu nije važan novac nego samo ispravna igračka

Foto: Photos.com
U slučaju kvara, djetetu nije važan novac nego samo ispravna igračka
31.03.2011.
u 13:38
Izlaženje ususret kupcima puno znači i zbog toga se nadamo da ovo nije usamljen slučaj
Pogledaj originalni članak

Najmlađi potrošači posebno su osjetljivi na svoje omiljene igračke. Ako se pokvari, svijet stane, a ne zna se kome je gore, djetetu ili roditelju koji ne zna što mu je činiti. Sličan slučaj dogodio se mladoj majci Martini I. koja je kćeri kupila interaktivnu plišanu igračku Minis. Nažalost, igračka koja inače pjeva i govori, za njenu trogodišnju kćerku to je radila tek nekoliko dana.

– Pokušali smo promijeniti baterije i nijedne nisu radile! Nazvali smo trgovinu gdje smo i kupili igračku te su nam rekli kako će je zamijeniti ako nešto nije u redu s njom. I inače kažu da mijenjaju unutar godine dana ako nešto ne valja s igračkom. To nam puno znači jer mom djetetu nije važno da reklamiram proizvod i dobijem novac natrag. Ona želi samo svoju igračku – pohvaljuje mama Martina.

Izlaženje ususret kupcima puno znači i zbog toga se nadamo da ovo nije usamljen slučaj.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.