Radi se o "Uberu za pomoć oko ljubimaca", kaže Marina Milinović koja je osmislila i lansirala ovu aplikaciju, a koja je i sama vlasnica dva ljubimca.
Doduše, krivo je kod njih iskoristiti termin "ljubimci" jer se, kaže Marina, radi o članovima obitelji. Za 8-godišnjeg bigla Bluea kaže da je direktor za šetnje, dok 2-godišnja mješanka Scarlett, koja je to ime dobila jer ima pogled poput Scarlett O’Hare, ponosno nosi titulu menadžerice za lajanje. Zbog njih dvoje je sve i počelo, ispričala je Marina za jutarnji.hr.
"Počela sam šetati tuđe pse još 2012. kada me jedan susjed, koji isto ima bigla, a koji je bio oduševljen što je moj Blue tako fit, zamolio da u naše poduže šetnje povedem i njegovog psa. Rado sam to učinila, pa su me ljudi po parku počeli ispitivati nudim li usluge šetanja nakon što su me počeli viđati s dva psa. Rekla bih da i dala im svoj broj, pa se krug ljudi kojima šetam pse proširio." Marina živi u blizini Maksimira i obožava duge šetnje sa svojim duom, pa joj je još veći gušt kada sa sobom povedu još nekoga. Znalo je tako s njom u šetnju i do pet ili šest pasa.
- Njima je zabavno kad ih je više. Pustim ih da se igraju pa im je 20 minuta u takvom druženju draže nego dva sata šetnje na lajni po kvartu - kaže za Jutarnji.
Marini je i samoj ponekad trebao netko tko bi se pobrinuo za njezine pse dok je na ona putu ili na svadbi.
"Palo mi je na pamet kako bi bilo sjajno da postoji Uber za šetanje pasa na kojem ja jednostavno javim da mi, recimo, danas od 17 do 19 sati treba prošetati pse, na što mi se javi netko tko je tada slobodan. Bilo mi je nevjerojatno da u Hrvatskoj još uvijek ne postoji nešto takvo. Sličnih servisa ima, recimo, u SAD-u i Velikoj Britaniji, a od zemalja koje su nama relativno blizu u Češkoj i Poljskoj. Obično sam se snalazila tražeći ljude preko Njuškala ili Facebooka, ali često se događalo da ne dobijem odgovor. Tako da sam definitivno odlučila razviti svoju aplikaciju.", kaže Marina, koja je u samo šest mjeseci nakon što je to ozbiljno naumila i izbacila svoj projekt.
Prilikom prijavljivanja na PetNet, svaki korisnik najprije označava je li šetač, vlasnik ljubimca koji traži uslugu šetanja ili oboje. Potom unosi osobne podatke, dodaje svoj opis, fotografiju i lokaciju. "Pazimo na to da sve bude maksimalno transparentno jer su ljudi uvijek oprezni oko toga kome će ostaviti svojeg ljubimca."
Iako je aplikacija vani tek šest dana, koristi je već oko dvije stotine ljudi iz cijele Hrvatske. Marina vjeruje da se radi o alatu koji će barem jednom moći biti koristan svim vlasnicima pasa. I već ima nekoliko ideja za širenje svojeg koncepta. "U Zagrebu postoji Zoo Taksi, koji ima samo dva vozila koja se moraju naručiti i nekoliko dana unaprijed i za koje je prilično visoka cijena. Pitam se zašto ne bi postojao Uber koji iza ima presvlaku ili dekicu."
U konačnici, zaključuje da je najljepši dio kod ove ideje činjenica da se često događa da se i ljudi jako zbliže preko svojih ljubimaca. "Evo, meni se čak jedna djevojka javila da mi besplatno pomogne s administracijom oko aplikacije samo zato što joj se jako sviđa ideja. Ali i općenito, gotovo je nemoguće da izađete u šetnju sa svojim psom i da ne popričate s nekim barem usput. Psi zbližavaju. Mi koji smo često u Maksimiru u šetnji već se dobro znamo iz parka, pa često sjednemo i popiti kavu", zaključila je Marina.