Britanci

Učitelji bolje utječu na đake od učiteljica, zabrinjava što ih je malo

Učitelji bolje utječu na đake od učiteljica, zabrinjava što ih je malo
05.03.2011.
u 16:12
Učitelji povoljnije utječu na razvoj dječjeg samopouzdanja, a učenici ih smatraju pravednijima od učiteljica
Pogledaj originalni članak

Učitelji povoljnije utječu na razvoj dječjeg samopouzdanja, a učenici ih smatraju pravednijima od učiteljica. Podaci su to Ministarstva obrazovanja Velike Britanije, prenio je Telegraph, a govore kako već trećina osnovnih škola nema zaposlenog ni jednog učitelja, što nije dobro za odgoj djece. 


Znanstvenici Westminsterskog sveučilišta zaključili su da muškarci učitelji potiču samopouzdanje i bolje razumijevanje koncepta poštenja, a da pritom nisu “mekši” od kolegica. 
Osim toga, nadareni su se učenici više trudili kada ih je ispitivao učitelj od onih koje su ispitivali anonimni ispitivači. 


Čak 1200 učenika u 29 škola odgovaralo je na pitanja od kojih je svako “stajalo” 20 penija; točan odgovor nosio je 20 penija, a za krivi bi odgovor toliko izgubili, od 2 funte koje su im dali istraživači.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

Avatar Časna seka
Časna seka
18:46 05.03.2011.

Djeca bi da ih uči profesor Baltazar.

Avatar Muhad-Al-Khalifa
Muhad-Al-Khalifa
19:54 05.03.2011.

70% posto onoga što zovemo učiteljima,ili srednjoškolskim profesorima ne zaslužuje taj naziv. Ja sam iz matematike imao ženu koja se pred nama pravila važna kako dobro ona zna matematiku. Mnogi od te gamadi ne shvaćaju da složeno treba tako objasniti da dijete to razumije,a ne od složenog činiti još složenije. Njihov rad treba obavezno kontrolirati!Na nivou države!!!

PP
pp
14:04 06.03.2011.

Britanci su također u nekim istraživanjima dokazali korelaciju između spola učitelja i rezultata učenika i učenica...dječaci su bolje rezultate postizali iz engleskog kad im je učitelj bio muškarac...istodobno kad su istoj djeci promjenili učitelja na njegovo mjesto je došla učiteljica rezultati među dječacima iz engleskog su pali, a iz matematike su postizali bolje rezultate jer je tamo žena zamjenjena muškarcem...znači djeca se poistovjećuju sa vlastitim spolom...dječaci bolje rezultate postižu kad imaju učitelja, a djevojčice kad imaju učiteljicu...budući 80% učitelja u osnovnim i srednjim školama čine žene što mislite tko je u startu u prednosti, a tko je diskriminiran? malo za razmišljanje i za babe i sanju sarnavku...evo bar jedne, a vrlo vrlo značajne situacije gdje su dječaci diskiminirani i što može voditi do značajno boljeg uspjeha djevojčica u feminiziranom obrazovnom sustavu...a kako je obrazovanje sve bitnije možemo reći da institucionalni seksizam država potiče i otvoreno diskriminira dečke...e pa sad kad već pričamo o ravnopravnosti i jednakim šansama...zašto se o tome ne priča u javnosti? nije zanimljiva tema? ured za \"ravnopravnost spolova\" jeli izdao iti jedan rad na tu temu? ali zato linkovi s tog državnog ureda vode na same feminističke stranice? tko se brine o ravnopravnosti naše djece u obrazovnom sustavu?