Velike internetske trgovine Amazon i eBay odlučile su se aktivnije uključiti u blagdansku šoping-groznicu i pokušati uzeti dio kolača blagdanske kupnje trgovačkim centrima, piše Bloomberg.
Posebne akcije pripremili su za takozvani Crni petak (Black friday), odnosno petak nakon Dana zahvalnosti (koji inače pada posljednjeg četvrtka u studenome). Taj je petak dan najveće kupnje u cijeloj godini.
eBay tako planira postaviti blagdanske kioske na frekventnim lokacijama u New Yorku, San Franciscu i Londonu te omogućiti kupcima da skeniraju barcodove i kupe proizvod na licu mjesta preko mobitela. Amazon je s druge strane već 1. studenoga pokrenuo internetsku trgovinu pod nazivom Black friday na kojoj svakodnevno nudi nove ponude i popuste kojima pokušava kupce privući na web umjesto da odlaze u trgovačke centre.
U planu je i postavljanje velikih displeja s ponudama u kafiće i u blizini trgovačkih centara koji bi potencijalne kupce trebali odvući iz gužvi trgovina u mirnu kupnju putem interneta.
Internetska kupnja u stalnom je rastu diljem svijeta pa su tako dionice Amazona ove godine narasle 6,9 posto, a eBaya 4,3 posto.
tekst ste fulali za cca 30 dana....