Suradnja Borova i Istraturista

Umagosice - cool Startas tenisice brandirane vizualnim identitetom grada Umaga

Foto: PR FOTO
Umagosice
Foto: PR FOTO
Umagosice
Foto: PR FOTO
Umagosice
Foto: PR FOTO
Umagosice
Foto: PR FOTO
Umagosice
Foto: PR FOTO
Umagosice
Foto: PR FOTO
Umagosice
Foto: PR FOTO
Umagosice
Foto: PR FOTO
Umagosice
Foto: PR FOTO
Umagosice
Foto: PR FOTO
Umagosice
Foto: PR FOTO
Umagosice
Foto: PR FOTO
Umagosice
Foto: PR FOTO
Umagosice
Foto: PR FOTO
Umagosice
Foto: PR FOTO
Umagosice
Foto: PR FOTO
Umagosice
11.05.2016.
u 16:29
Pogledaj originalni članak

Sa zadovoljstvom i ponosom prezentiramo suradnju velikog branda obućarstva u Hrvatskoj Borova d.d. i Istraturist d.d. poznate hotelijerske kompanije sa 50 godina tradicije u pružanju turističkih usluga. Sa ciljem promocije Hrvatske kao destinacije a povezano s idejom kako i obuća može biti kvalitetan hrvatski suvenir, nastale se tzv. Umagosice. Vođeni idejom kako gostima pružiti više od smještaja, velikim naporima i sredstvima, Istraturist ulažu u destinacijski marketing i destinacijske projekte u suradnji sa gradom Umagom i TZ-om kao i sa klasterskom sjeverozapadne Istre. Tako su nastale Umagosice, cool Startas tenisice brandirane vizualnim identitetom grada Umaga, čije boje logotipa boje prate i simboliziraju strateške proizvode destinacije sjeverozapadne Istre - more, sport, prirodu i gourmet ponudu. Proizvedene u dječjim, ženskim i muškim brojevima, kao suvenir, obraćaju se svima koji svoj smještaj pronalaze u smještajnim objektima Istraturista, bez obzira na destinaciju iz koje dolaze.

Borovo u posljednje dvije i pol godine, mijenja stanje na tržištu Hrvatske. Kao izvorno hrvatska kompanija sa sjedištem u Vukovaru i tradicijom od 85 godina, vođeni jasnom vizijom kako obuća dizajnirana i proizvedena u Hrvatskoj može postati vrhunski brand i pronaći mjesto u svijesti svih Hrvata, razvija nove brandove, povećava proizvodnju, ponvono intenzivno razvija izvoz te pokreće projekte kojima širi svoje poslovanje ne bi li zadržali proizvodnju, radna mjesta te kompaniju ponovo postavili na stabilne temlje. S obzirom kako iako kao državna tvrtka ne uživa protekciju vlasnika države, custom made proizvodnja je niša na trenutnom tržištu s velikim potencijalom rasta. Zašto ne ponuditi obuću koja se da personalizirati kao svojevrstan suvernir, merchandise raznim tvrtkama, događanjima kao što su festivali, sportske organizacije i slično.

Umagosice će se moći kupiti na turističkim punktevima Istraturista u Umagu, po cijeni od 200kn do 300kn, zavisno od modela, te na obostrano zadovoljstvo partnera, Borova i Istraturista, prezentirati Hrvatsku u nešto drugačijem svijetlu od onog na koje su turisti do sada navikli.

Međusobnom suradnjom Istraturist Umag d.d. daje doprinos razvoju grada Vukovara i županije kao i daljnjem razvitku i promociji Borova d.d.  

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr