U posljednjih je 12 mjeseci Ledo ponuda tako proširena s 12 proizvoda u asortimanu smrznute hrane te s 20 proizvoda u sladolednom asortimanu, a čak 9 proizvoda predstavljeno je unutar King linije sladoleda.
U skladu s promjenama potrošačkih navika i željama potrošača te zahvaljujući snažnoj suradnji odjela Marketinga i Razvoja, linija King sladoleda dodatno je proširena s King čašicama čime se brend King proširio izvan kategorije sladoleda na štapiću. S istim je proizvodom Ledo osvojio prestižnu nagradu „Red Dot“ za dizajn proizvoda.
Posljednja novost unutar King asortimana su King čaše od 450 ml, a dolaze u tri okusa s jedinstvenim punjenjem te preljevom u obliku diska na vrhu s posipima - King Chocolate Obsession, King Experience te King Inspiration. Nove King čaše osmišljene su za dijeljenje i uživanje u društvu. Njihovim lansiranjem, Ledo je ujedno predstavio i novi koncept proizvoda koji zahvaljujući praktičnom pakiranju pruža još bolji doživljaj konzumacije.
„Iznimno nam je drago što smo i u najizazovnijoj godini do sada sa svojim proizvodima uspjeli ostati inovativni što, osim zadovoljstva naših kupaca i potrošača, potvrđuju i prestižne nagrade koje smo osvojili. I dalje ćemo nastaviti pretvarati kreativne ideje u visokokvalitetne proizvode koji i na globalnoj razini predvode svojim tehnološkim rješenjima, inovacijama i kreativnošću“, istaknula je Stela Ilijaš, zamjenica direktora marketinga i razvoja.
Još jedno ovogodišnje priznanje potvrdilo je kvalitetu Ledo proizvoda, a riječ je o priznanju „Zlatna košarica“ za Lino Lada sladoled koji je proglašen najboljim proizvodom godine. Upravo je taj sladoled, nastao u suradnji Podravke i Leda, prošle godine proglašen i najboljim sladoledom na svijetu od strane Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda IICC.