Hrvatski potrošači

Većina građana vjeruje da je pivo muško piće koje deblja

Foto: PIXSELL
Većina građana vjeruje da je pivo muško piće koje deblja
01.04.2011.
u 12:02
Jedna od predrasuda koja se vezuje uz pivo jest percepcija piva kao proizvoda koji deblja i uzrokuje takozvani pivski trbuh
Pogledaj originalni članak

Više od tisuću ispitanika u dobi od 18 do 65 godina sudjelovalo je u ovogodišnjem istraživanju stavova potrošača prema pivu kao prehrambenom proizvodu i piću te pivarskoj industriji uopće. Istraživanje koje je provela Grupacija proizvođača piva, slada i hmelja Hrvatske gospodarske komore pokazalo je da 55 posto ispitanika konzumira pivo te ga doživljava kao pristupačan proizvod koji, uza svoje hranjive sastojke, gasi žeđ i osvježava. Pivo konzumiraju sve dobne skupine, češće ga se doživljava kao piće za muškarce, a pije ga se kod kuće uz obrok, na roštilju, odnosno izletima te u izlascima s društvom.

Jedna od predrasuda koja se vezuje uz pivo, a koju je potvrdilo i ovo istraživanje, jest percepcija piva kao proizvoda koji deblja i uzrokuje takozvani pivski trbuh. To dokazuje da većina građana i dalje nije upoznata s neutemeljenošću tvrdnje da umjerena konzumacija piva deblja.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

SO
soso
08:20 02.04.2011.

mudro zboris (kreten)

OK
okus
06:09 15.04.2011.

Viva la piva !!!!!!!!!!!!!!