Još jedna hvaljena naslovnica i modni editorijal za Victoriju Beckham! Poslovna je godina izuzetno dobro počela za obitelj Beckham – nakon Davidove kampanje za H&M, Victoria niže modne naslovnice te promovira svoju jeftiniju kolekciju.
Nakon naslovnice za Numero Tokyo, bivša je "spajsica" zasjala na coveru magazina iD. Crno-bijela fotografija Victorije kakvu još nismo navikli vidjeti pravo je osvježenje i odmak od "looka" koji njeguje posljednjih godina, a to je često, budimo realni, pomalo u maniri "modno ozloglašenih" žena nogometaša (čast iznimkama, poput naših Ljupke Gojić Mikić, Ive Balaban...).
– Kada sam počela sa svojim modnim brendom, bila sam opsjednuta korzetiranim haljinama. Da budem iskrena, to je povezano s mojim nesigurnostima. Međutim, kako sam starija, to mi je ugodnije u vlastitoj koži i više ne mislim da izgledam dobro samo ako nosim nešto usko – otkrila je Victoria.
Bez obzira na njezino iskreno priznanje, u magazinu iD poželjeli su je vidjeti upravo u trendi korzetima. Britanka je pozirala u bodyjima modnih kuća Rochas i Balmain te pokazala svoju savršenu liniju samo šest mjeseci nakon rođenja četvrtog djeteta.