Visoka kvaliteta i pristupačna cijena ono su što će Vlasta Pojatina istaknuti kao glavno obilježje prirodne kozmetike Olival koja ovih dana slavi svoj dvadeseti rođendan.
U recesijskim vremenima njezina je obiteljska tvrtka pravi primjer da se može kad se hoće, a vlasnica i osnivačica hrvatske kozmetičke tvrtke kaže da je ključ u pronalasku puta do zadovoljstva kupca.
– Smatram kako jedan dobar proizvod kupljen na policama ulijeva povjerenje i da mu se onda kupac ponovno vraća – kaže magistra farmacije koja je kreme, balzame i emulzije najprije radila za sebe i obitelj, a onda iz obiteljske kuće u Zagrebu počela krčiti svoj put k poslovnom uspjehu.
– U svih ovih 20 godina veliki Olival napredovao je korak po korak, na temelju vlastitih formulacija i inovacija. Uglavnom smo se oslanjali na vlastite snage i to se pokazalo dobrom odlukom jer smo stvorili brend s vrhunskim proizvodima i vjernim kupcima – rekla je osnivačica Olivala.
Asortiman tako danas broji čak 69 proizvoda sortiranih u nekoliko linija: za sunčanje, lice, kosu, ruke, stopala, masažu pa sve do kozmetike s posebnom namjenom, a izvoze i u susjedne BiH i Sloveniju, u Rusiju, a upravo je potpisan i ugovor vezan za izvoz u Makedoniju. Sljedeći je cilj proboj u zemlje zapadne Europe.
Olival je nagrađen nizom priznanja i certifikata. U Hrvatskoj je lider na području prirodne kozmetike, što potvrđuje i činjenica da je prvi u regiji dobio prestižni NATRUE certifikat. Ponosni su, između ostaloga, i na svoju liniju za sunčanje za čije je zaštitno lice izabrana lijepa TV voditeljica Barbara Radulović.
– U 20 godina mnogo se toga promijenilo, ali Olival je ostao tvrtka koju odlikuju posvećenost prirodnim sirovinama vrhunske kvalitete i pronalazak najboljih receptura – zaključila je Pojatina.