Britanska modna biblija dobila je veliko priznanje za rad i trud – ove se godine našla na 17. mjestu najcool brendova prema CoolBrandsu, godišnjoj listi najinovativnijih i stylish brendova u Velikoj Britaniji, a u anketi je sudjelovalo oko 3000 potrošača i 39 stručnih ljudi – od blogera do dizajnera. Glavne odlike koje počasni brendovi moraju imati su originalnost, stil, autentičnost i unikatnost.
– Oduševljena sam što se brend star 125 godina našao na ovom popisu. Ovo je samo pokazatelj da se uz pravo vodstvo i predanost temeljnim vrijednostima potražnja za brendom može povećati i razviti. Mi smo se u Vogueu doista potrudili držati onoga što najbolje znamo te nam je ovo veliko priznanje – rekla je Alexandra Shulman, urednica britanskog Voguea.
Od 10.000 brendova bira se 1200 najboljih, od kojih se sastavlja popis od 20 najcool brendova. Ove je godine Alexander McQueen proglašen najboljim modnim brendom, Agent Provocateur je to mjesto osvojio u kategoriji rublja, a Christian Louboutin je prvi kad je riječ o cipelama. Kultna robna kuća Liberty nalazi se na 10. mjestu, a slijedi ga Selfidges na 14. – te su oboje debitirali ove godine. Inače se na prvome mjestu nalazi Apple, slijedi YouTube pa Aston Martin.
Vogue se našao među 20 najcool brendova u Velikoj Britaniji
Zbog ovog je pisma srbijanska veleposlanica napustila domjenak SNV-a: 'Ja to jednostavno ne podržavam'
Tradicionani domjenak Srpskog narodnog vijeća za prvoslavni Badnjak prvo je političko okupljanje u novoj godini
Žene su 'niža vrsta', židovi i kršćani su 'krivovjernici', dužnost je 'braniti Alaha'
Od kada su, prije samo mjesec dana, džihadisti u Siriji došli na vlast svrgavanjem diktatora Al-Assada, bičevanja i pogubljenja vraćena su na javna mjesta
Nekada je bila najbolja na svijetu i ponos Jugoslavije. Danas radi u psihijatrijskoj ustanovi
Niz sjajnih rezultata okrunila je 1989. godine kada je uz broncu u veleslalomu postala svjetska prvakinja u slalomu. Stručnjaci su je prozvali najvećim talentom svih vremena, a u prvih pet sezona osvojila je šest medalja. U Svjetskom kupu upisala je sedam pobjeda uz 22 plasmana na postolje.
Je li ovakva ambalaža put prema čišćoj budućnosti?
U svijetu koji se suočava s rastućim izazovima klimatskih promjena, briga o okolišu postala je ne samo odgovornost nego i ključni imperativ za tvrtke.
Stakleni stropovi i ljepljivi podovi: kako nevidljive prepreke koče napredak žena
Metafore poput "staklenog stropa", "ljepljivog poda" i "potrgane prečke" već su dugo prisutne u jeziku kada se govori o rodnoj neravnopravnosti u poslovnim strukturama.