Britanska modna biblija dobila je veliko priznanje za rad i trud – ove se godine našla na 17. mjestu najcool brendova prema CoolBrandsu, godišnjoj listi najinovativnijih i stylish brendova u Velikoj Britaniji, a u anketi je sudjelovalo oko 3000 potrošača i 39 stručnih ljudi – od blogera do dizajnera. Glavne odlike koje počasni brendovi moraju imati su originalnost, stil, autentičnost i unikatnost.
– Oduševljena sam što se brend star 125 godina našao na ovom popisu. Ovo je samo pokazatelj da se uz pravo vodstvo i predanost temeljnim vrijednostima potražnja za brendom može povećati i razviti. Mi smo se u Vogueu doista potrudili držati onoga što najbolje znamo te nam je ovo veliko priznanje – rekla je Alexandra Shulman, urednica britanskog Voguea.
Od 10.000 brendova bira se 1200 najboljih, od kojih se sastavlja popis od 20 najcool brendova. Ove je godine Alexander McQueen proglašen najboljim modnim brendom, Agent Provocateur je to mjesto osvojio u kategoriji rublja, a Christian Louboutin je prvi kad je riječ o cipelama. Kultna robna kuća Liberty nalazi se na 10. mjestu, a slijedi ga Selfidges na 14. – te su oboje debitirali ove godine. Inače se na prvome mjestu nalazi Apple, slijedi YouTube pa Aston Martin.
Vogue se našao među 20 najcool brendova u Velikoj Britaniji
Europa ima šansu dobiti novog velikog lidera. On bi mogao Trumpu pomrsiti planove
Danas, gotovo tri godine nakon početka ruske agresije na Ukrajinu, stručnjak Gordan Akrap analizira za Večernji list rat u Ukrajini i mogući vojni sukob na – Indopacifiku.
Ekskluzivno! Renata Sopek više ne ljubi splitskog poduzetnika Sergeja Bijelića
Par je, kako doznajemo, sporazumno donio odluku o raskidu veze jer su shvatili da je s vremenom nestalo ljubavi pa su zaključili da je najbolje da svatko krene svojih putem i sreću potraži na nekom drugom mjestu
Ruski dezerter otkrio tajne o Putinovoj nuklearnoj bazi: 'Bili smo spremni izvršiti udar, a tamo vas stalno šalju na detektor laži'
Prema njegovim riječima, ruske nuklearne snage bile su stavljene u stanje potpune borbene pripravnosti odmah nakon početka rata, a on je bio odgovoran za čuvanje nuklearnog oružja
Najpoznatije stablo u Hrvatskoj i poslastica, koja nadilazi granice gastro užitka
Devet posto Hrvata to čini svaki tjedan, 47 posto barem jednom mjesečno, a češće to rade oni s višim prihodima