miss7

Woman's Choice Awards 2022.: Hrvatice su ponovno odabrale svoje omiljene brendove!

Foto: Emica Elveđi/PIXSELL
Woman's Choice Awards 2022.
Foto: Emica Elveđi/PIXSELL
Woman's Choice Awards 2022.
Foto: Emica Elveđi/PIXSELL
Woman's Choice Awards 2022.
Foto: Emica Elveđi/PIXSELL
Woman's Choice Awards 2022.
Foto: Emica Elveđi/PIXSELL
Woman's Choice Awards 2022.
Foto: Emica Elveđi/PIXSELL
Woman's Choice Awards 2022.
Foto: Emica Elveđi/PIXSELL
Woman's Choice Awards 2022.
08.07.2022.
u 16:22
U hotelu Esplanade održano je jubilarno peto izdanje Woman's Choice Award's, prestižnog izbora najboljih brendova u Hrvatskoj koje organizira miss7.
Pogledaj originalni članak

Posebnost ove dodjele je što su pobjednike u svim kategorijama odabrale upravo žene - korisnice tih brendova. U velikom izboru sudjelovalo je rekordnih 10.205 žena u dobi od 20 do 55 godina, više nego ikad dosad, a sve su one birale svoje najdraže brendove u čak 46 kategorija. Od hrane i pića, preko kozmetike i odjeće, do bankarskih usluga, automobila i mobitela. Najveća vrijednost ove nagrade je što dolazi iz ruku krajnjih korisnica, bez posrednika, od samih žena koje svakodnevno odlučuju koji će proizvod kupiti ili čiju će uslugu koristiti 

Foto: Emica Elveđi/PIXSELL
Woman's Choice Awards 2022.

Marjana Filipović-Grčić, glavna urednica svih miss7 izdanja čestitala je svim dobitnicima nagrada i naglasila koliko je bitno kada upravo žene korisnice same izaberu ono što je najbolje od najboljeg za njih:  

- Želim u ime miss7 tima čestitati na ovom priznanju koje je posebno vrijedno jer je čak 10.250 čitateljica miss7, više nego ikad dosad, sudjelovalo u ovogodišnjem istraživanju i upravo ove brendove proglasilo omiljenima. Mi u miss7 znamo koliko je potrebno inovacija, ulaganja, stalnog osluškivanja tržišta, briljantnih ideja i posebno koliko truda i rada je potrebno da bi se osvojilo povjerenje potrošača i zato možete biti ponosni što su žene odabrale upravo vaš brend." 

Foto: Emica Elveđi/PIXSELL
Woman's Choice Awards 2022.

Marcela Rukavina, direktorica prodaje medijskih rješenja 24sata, istaknula je važnost ovog izbora: 

"Prije pet godina željeli smo doznati lifestyle navike žena u Hrvatskoj izravno od njih i odlučili proveli istraživanje o tome kako, gdje i na što troše. Onda smo otišli korak dalje i poželjeli znati na što najradije troše. A to su vaši brendovi. Oni su na vrhu shopping liste naših missica, upravo vaši brendovi su oni kojima žene u Hrvatskoj poklanjaju povjerenje iz godine u godinu. A to je veliko postignuće i zato smo danas ovdje da skupa proslavimo to priznanje koje dolazi izravno od naših čitateljica i vaših potrošačica. Čestitam svima!" 

Foto: Emica Elveđi/PIXSELL
Saša Mirić, zamjenik direktorice prodaje medijskih rješenja 24sata, Marcela Rukavina, direktorica prodaje medijskih rješenja 24sata, Marjana Filipović-Grčić, glavna urednica svih miss7 izdanja i Matej Lončarić, direktor video sadržaja

Svake godine tisuće čitateljica kroz ovaj prestižni izbor imaju priliku progovoriti o svojim omiljenim navikama, stavovima i omiljenim brendovima. Otkrivaju svoje preference u gotovo svim životnim segmentima, a ovogodišnji rezultati otkrili su da je većina žena, njih 68,1%, počela više kupovati na akcijama i popustima uslijed ekonomske nesigurnosti. Negativna ekonomska kretanja nisu utjecala na potrošačke navike jednog manjeg dijela žena, njih 13,1%.  

Foto: Emica Elveđi/PIXSELL
Danijela Trbović vodila je dodjelu

STRAVIČAN ZLOČIN

Majka učenice koja je bila u razredu za vrijeme napada ispričala detalje: Uletio u razred, djeca su se sakrila ispod klupa

Dječak koji je zadnji ostao u razredu je preminuo, a drugi dječak je ozlijeđen i prevezen u KBC Rebro. Bogović je ispričala kako njena djevojčica teško razgovara o napadu. "Trebalo je vremena da ona uopće poveže događaj. Iz svega se moglo saznati da je vidjela napadača, da je vidjela krv, da je vidjela napad na učiteljicu, nije vidjela nož" rekla je majka djevojčice.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr