Bipa Fashion.hr

Zamišljena vizija postapokaliptičnog grada u kampanji Coded Edge-a

Foto: Karmen Poznić, Franjo Matković i Jure Perišić
Coded Edge
Foto: Karmen Poznić, Franjo Matković i Jure Perišić
Coded Edge
Foto: Karmen Poznić, Franjo Matković i Jure Perišić
Coded Edge
Foto: Karmen Poznić, Franjo Matković i Jure Perišić
Coded Edge
Foto: Karmen Poznić, Franjo Matković i Jure Perišić
Coded Edge
Foto: Karmen Poznić, Franjo Matković i Jure Perišić
Coded Edge
Foto: Karmen Poznić, Franjo Matković i Jure Perišić
Coded Edge
20.02.2015.
u 13:30
Inspiraciju za posljednju kolekciju Coded Edge je pronašao u zamišljenoj viziji postapokaliptičnog grada, poput Huxleyevog "Vrlog novog svijeta" ili Orwellove "1984".
Pogledaj originalni članak

Mladi dizajnerski brand Coded Edge, koji je u samo nekoliko sezona djelovanja ostavio zapažen trag na hrvatskoj modnoj sceni, odlučio je svojoj posljednjoj kolekciji Reticent podariti vizualni identitet.

Rezultat toga je upravo lansirana modna kampanja, čija energična dramatika savršeno korelira s odjevnom linijom predstavljenom na modnoj pisti prošlosezonskog, ali najavljuje i skori nastup Coded Edge-a na nadolazećem BIPA FASHION.HR-u.

Inspiraciju za posljednju kolekciju Coded Edge je pronašao u zamišljenoj viziji postapokaliptičnog grada, poput Huxleyevog "Vrlog novog svijeta" ili Orwellove "1984".

Modni dvojac, koji čine Silvio Ivkić i Jure Perišić, poigrao se idejom distopije, prividne utopije grada, koji nakon uništenja svijeta i totalnog raspada sustava, ponovnu stabilnost pronalazi u novom poretku, ustoličenju religije novog doba, podjele društva na kaste, strogo formalizirane, kontrolirane i uniformne strukture. Outfiti u kampanji uključuju oglavlja i ručno rađeni nakit, a od odjevnih komada izdvajaju se pojednostavljene duge suknje u kombinaciji s dugim jaknama i predimenzionirani lepršavi komadi od muslina.

Coded Edge se fokusirao i na izradu vlastitog tekstila koji ovoj kolekciji daje jedinstveni dizajnerski potpis.

Na modnoj kampanji, kojom nas Coded Edge uvodi u mistični svijet svojih kreacija, po prvi su puta sudjelovala čak tri modna fotografa: Karmen Poznić, Franjo Matković i Jure Perišić. Angažman čak troje fotografa na jednoj modnoj kampanji za Coded Edge je predstavljao izuzetan izazov – budući da svaki od njih ima svoju estetiku i vlastiti kut gledišta, bilo je vrlo zanimljivo pratiti kako se taj zamišljeni koncept pretvara u stvarnost, otkrili su Silvio Ivkić i Jure Perišić.

Foto: Karmen Poznić, Franjo Matković i Jure Perišić

Make-up u kampanji potpisuje Petra Sever, a zaštitno lice je mlada Sara Sorić iz modne agencije Talia.

Netom lansirani vizuali predstavljaju svojevrsnu uvertiru u novu Coded Edge kolekciju, koja će biti prikazana na ovosezonskom BIPA FASHION.HR-u.

Dok se iščekuju novi uspjesi mladog hrvatskog branda, Coded Edge kreacije mogu se odnedavno pronaći i kupiti u zagrebačkom concept storeu Grič Witch.

>>BIPA FASHION.HR najavljuje najveći modni događaj sezone

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.