Barem jednom u danu prošetamo do toaleta na poslu kako bismo malo pogledali društvene mreže, odmorili i bili u tišini. Na kraju dana, tko vam može dokazati jeste li zaista vršili nuždu ili ste se odmarali?
Ipak, jednoj tvrtki je dosta toga. Odlučili su raditi "smell check" (provjera mirisa) kako bi se uvjerili jesu li zaposlenici otišli vršiti nuždu ili se skrivaju od kolega, prenosi unilad.co.uk.
Oznaka u toaletu se brzo proširila Twitterom, a upozorava zaposlenike ako su na wc-u duže od 10 minuta, netko kreće u "smell check". Od svih pitanja, netko je komentirao najbolje - "Zanima me samo, tko je sretnik koji će obilaziti wc?"
Tvrtka je iz Amerike, ali još uvijek se ne zna koji je točno grad u pitanju ni koja je to točno firma.
S obzirom na brojku ljudi koji su podijelili ovu objavu na svojim profilima zaključak je da većina ovo zaista radi na poslu.
To je u istom odnosu prema radnicima kao i ono s pelenama na blagajni. Menadžeri psihopate i brojači sekundi na poslu.