Potrošač

Žarulju su mi iz Bjelovara 
u Zagreb poslali odmah i nisu je naplatili

Foto: Željko Hladika
Žarulju su mi iz Bjelovara 
u Zagreb poslali odmah i nisu je naplatili
02.06.2011.
u 13:12
Iskustvo koje sam doživjela s bjelovarskom tvrtkom Vidik doista je nesvakidašnje i nama potrošačima ulijeva nadu da među trgovcima još uvijek ima onih koji, unatoč nemilosrdnoj utrci za zaradom, nisu izgubili osjećaj za ljudske geste
Pogledaj originalni članak

Iskustvo koje sam doživjela s bjelovarskom tvrtkom Vidik doista je nesvakidašnje i nama potrošačima ulijeva nadu da među trgovcima još uvijek ima onih koji, unatoč nemilosrdnoj utrci za zaradom, nisu izgubili osjećaj za ljudske geste – kazala je Ljiljana Žiher, zagrebačka umirovljenica, moleći nas da objavimo pohvalu zaposlenicima bjelovarske tvrtke koja se bavi prodajom rasvjetnih tijela.

– U općoj poplavi negativnosti koje nas svakodnevno okružuje, ovo je pravi melem – kazala je iznoseći detalje pozitivnog iskustva. Čuvši za Vidikovu bogatu ponudu iz Zagreba je, kaže, uputila se u Bjelovar s namjerom da kupi lustere i lampe za stan. Nakon nekog vremena, kad je napokon pronašla majstora koji će joj sve to postaviti, prilikom montaže dogodio joj se peh.

– Puknula mi je žaruljica koju nigdje u Zagrebu nisam mogla pronaći – ističe dodajući da je bez mnogo očekivanja nazvala tvrtku u Bjelovaru. Ljubazan ženski glas potvrdio joj je da imaju traženu žarulju i kazao da će joj se dostavljač javiti prvom prilikom. 

– Nisam mogla vjerovati. Čovjek mi se javio već sutradan i ostavio mi žarulju na dogovoreno mjesto. Nisu mi je čak ni naplatili. Zbog te geste imaju sigurno jednog vjernog kupca – zaključuje umirovljenica.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

Avatar GERO2
GERO2
13:30 02.06.2011.

Stas komentirat,kad je to svakodnevnica u Austriji,Pravna Drzava ima prava potrosaca i sve ostalo funkcionise,za razliku na Balkanu gdje kad se nesto ovako desi postane glavna vjest na portalu.

DE
denis277
14:35 02.06.2011.

tako treba izgledati placeni oglas... bravo vecernji

PB
predrag borna
14:43 02.06.2011.

Pa valjda je to abeceda ozbiljnog poduzetnišva...Zadovoljan kupac(gost)je i budući kupac a može vas nekome i preporučiti.