trikovi trgovaca

Zašto se naranče prodaju u crvenim, a limun u zelenim mrežicama? Iznenadit će vas

Foto: Shutterstock
Zašto se naranče prodaju u crvenim, a limun u zelenim mrežicama? Iznenadit će vas
27.05.2020.
u 14:30
Osim pakiranja agruma, postoji još nekoliko marketinških trikova kojima vas 'prevare' dok kupujete.
Pogledaj originalni članak

Ako vam način pakiranja namirnica nije očit, onda se vrlo vjerojatno iza toga krije neki marketinški trik. Jedan primjer su i mrežice u kojima možemo pronaći naranče, a uvijek su crvene boje. Pakiranje se čini obično, ali zapravo je dizajnirano tako da poželite kupiti baš njih, prenosi MSN.

Narančasta boja izraženija je kada je u kombinaciji s crvenom, dok sa žutom, zelenom i plavom nije tako. To znači da kada vidite nekoliko naranči iza ove crvene mrežice vaš mozak odmah pomisli da su svježe, kvalitetnije i sočnije jer je njihova boja izraženija i jača.

U videu pogledajte kako napraviti tatarski biftek:

Iz istog razloga u crvene mrežice pakiraju se i drugi agrumi narančaste boje kao što su grejp i mandarine.

Limuni se, pak, pakiraju u zelenu jer ona ističe njihovu žutu boju. U kombinaciji s crvenom, žuta počne nalikovati narančastoj, pa se takvo pakiranje izbjegava. 

Idući put kada odete u kupovinu namirnica, obratite pozornost na još jedan trik - proizvodi na sredini police, odnosno u razini očiju skuplji su od onih ispod ili iznad, a oni uz blagajnu su jeftiniji i privlačnog pakiranja jer se smatra da se kupuju impulzivno.

Stručnjaci otkrivaju

Roditeljstvo u doba korone: Povratak u novo normalno uz korisne strane novih tehnologija

Ida Prester otkriva kako joj je dijete naučilo slova preko aplikacije za vrijeme pandemije, a njoj je tehnologija doslovno spasila život! O izazovima roditeljstva u ovo izvanredno vrijeme razgovarali smo i s prof. dr. Gordanom Kuterovac Jagodić, pročelnicom Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu i dr. Rankom Rajovićem, dugogodišnjim članom Odbora za darovite međunarodne udruge Mensa i UNICEF-ovim suradnikom na projektu ranog poticanja intelektualnog razvoja djece, te osnivačem Odsjeka za darovite Nikola Tesla Centra

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.