Reklama za tretman protiv bora Beauty Banka, jednog od brendova kozmetičke kuće Estée Lauder, koja obećava dramatično smanjenje bora morat će biti povučena iz britanskog tiska jer su proizvođači obmanjivali javnost tvrdeći da će upotrebom "tri-aktiline instant deep wrinkle fillera bore trenutačno nestati".
Za tubu sa 30 mililitara sporne kreme potrebno je izdvojiti dvjestotinjak kuna, a jedna se korisnica, nakon što joj bore nisu netragom nestale, žalila Advertising standards authorityju (ASA); britanskoj regulatornoj agenciji oglašivačke industrije koja je reklamu zabranila jer "navodi na pogrešno mišljenje".
Primamljivi reklamni slogan potkrijepljen je i rezultatima istraživanja prema kojem je 83 posto od 25 žena koje su testirale "čudotvorni tretman" nakon četiri tjedna primijetilo vidljivo smanjenje bora.
Regulatorna agencija procijenila je da je reklama obično prodavanje magle jer tretman ne briše bore kao takve, već one samo postaju manje vidljive. Također, renomiranoj kozmetičkoj kući zamjeraju što im nije podastrijela dovoljno dokaza koji podupiru tvrdnju da je 83 posto žena primijetilo poboljšanje nakon korištenja tretmana.
Rezultat ove blamaže za Estée Lauder je povlačenje reklame iz tiska, no oni se brane tvrdeći da regulatorna agencija nije razumjela smisao proizvoda te da je stoga pogrešno protumačila podatke koje su im ustupili.
(M.Mik.)