'najgora reklama godine'

Zbog ove su reklame svi ljutiti. Pogledajte što je Dove prikazao u oglasu

Foto: Screenshot
Zbog ove su reklame svi ljutiti. Pogledajte što je Dove prikazao u oglasu
09.10.2017.
u 08:02
Nije trebalo dugo da se oglas s Facebooka proširi bespućima interneta uz mnoštvo negativnih komentara, a na Twitteru se piše i kako je to zasigurno najgora reklama godine. Nimalo slavna titula.
Pogledaj originalni članak

Kada je riječ o oglašavanju na području ljepote, na neke stvari treba posebno paziti.

A upravo to nisu napravili u marketinškom timu Dovea. Oglas koji je objavljen na Facebooku naljutio je mnoge ljude diljem svijeta, a rekli bismo – sasvim opravdano.

Dove je brand poznat po tome da u svoje reklamne kampanje uključuje žene raznih nacionalnosti i boje kože... Ovaj put su napravili krivi korak i poslali sasvim nedoličnu reklamu "u svijet".

Tamnoputa osoba koja u reklami simbolizira prljavu kožu i osoba svijetle puti koja simbolizira čistu, nešto je što u moderno doba nikome ne bi trebalo pasti na pamet. Ipak, upravo to se dogodilo.

Iz Dovea su se ispričali zbog svoje nedavne marketinške kampanje koja je odjeknula Facebookom, a koja prikazuje prekrasnu tamnoputu ženu koja skida svoju majicu kako bi se ispod pokazala žena svijetle puti, "čiste kože" nakon pranja s Dove proizvodima. 

Nije trebalo dugo da se oglas s Facebooka proširi bespućima interneta uz mnoštvo negativnih komentara, a na Twitteru se piše i kako je to zasigurno najgora reklama godine. Nimalo slavna titula. 

Iako je stigla isprika zbog reklame, bilo je i onih koji su ih podsjetili na to da ovo nije bilo prvi put da su za reklamu koristili istu ideju, od tamne do svijetle kože...

Stoga mnogi ne prihvaćaju ispiruku koja je stigla iz Dovea. Barem su tako poručili na društvenim mrežama. Sasvim nedvosmisleno. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 11

AR
Artukovic
10:36 09.10.2017.

Reklama za 5

DU
Deleted user
08:50 09.10.2017.

ja nisam ljut.....odlična reklama....

DU
Deleted user
09:34 09.10.2017.

Trebaš biti malo žešči idiot da ti ovakva koncepcija reklame padne na pamet !!!