ŠOPING

Žena od trgovca želi sve, muškarac samo željeni proizvod

Foto: ''
Žena od trgovca želi sve, muškarac samo željeni proizvod
12.03.2012.
u 13:18
Studije i stručnjaci utvrdili su da se žene i muškarci razlikuju u kupnji kao nebo i zemlja
Pogledaj originalni članak

On ne voli odlaziti u šoping. Ona bi mogla provesti sate u trgovačkom centru. On kupuje ciljano i brzo. Ona uživa u razgledavanju dućana, isprobavanju parfema, testiranju novih proizvoda... Kao i na mnogim drugim poljima, muškarci i žene razlikuju se i kada je kupnja u pitanju. Da šoping jest (i tako bi i trebalo ostati zbog mira u kući) iskustvo koje često ne mogu podijeliti, potvrdila su istraživanja, literatura i stručnjaci.

Misija ili iskustvo?


Žene se u kupnji najčešće susreću s problemom nedostatka pomoći (29%), dok je muškarcima najveći problem poteškoća u pronalaženju parkirališnog mjesta (29%), otkrila je studija “Men Buy, Women Shop” Whartona i Verde Groupa. I dok se najviše ispitanih žena upravo zbog nezadovoljavajuće pomoći trgovca više neće vratiti u trgovinu, muškarce najviše razočara ako ne nađu proizvod po koji su došli. Tako je i zaključak istraživanja da su žene u šopingu fokusiranije na iskustvo, a muškarci na misiju. – Kada je riječ o trgovačkom iskustvu, žena pri kupnji želi više. Želi interakciju, više kontakta očima, podršku i suradnju u procesu kupnje. Muškarac želi brze odgovore – kaže Delia Passi, osnivačica portala za žene potrošače WomenCertified.

Prodajni savjetnik prof, dr. sc. Saša Petar upućen je u trendove kad je riječ o navikama i ponašanju kupaca te o čemu sve trgovci trebaju voditi računa u odnosu s kupcima oba spola. Postoje određene predrasude, ali svi će komentirati prodavače i proizvode kojima su bili posebno (ne)zadovoljni.

Predrasude o spolovima

– Postoje predrasude da su muškarci impulzivni pa samo uđu u trgovinu, odaberu, plate i izađu, dok žene vole komunikaciju s prodavačima i beskrajno isprobavanje, posebno odjeće i obuće. Naravno, predrasude su opće mišljenje, a uvijek ćete naići na pojedince čije se ponašanje razlikuje – objašnjava prof. dr. sc. Saša Petar. S obzirom na tolike razlike, nameće se pitanje od kojeg spola trgovci imaju veću korist?

– To ovisi o tome koliko su novca u mogućnosti potrošiti. Ipak, i žene i muškarci komentirat će prodavače i proizvode kojima su bili posebno (ne)zadovoljni pa prodavači daleko veću korist imaju od vjernih kupaca – zaključuje Saša Petar.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

VE
velikazmija
22:06 12.03.2012.

a ako je trgovkinja----------