On ne voli odlaziti u šoping. Ona bi mogla provesti sate u trgovačkom centru. On kupuje ciljano i brzo. Ona uživa u razgledavanju dućana, isprobavanju parfema, testiranju novih proizvoda... Kao i na mnogim drugim poljima, muškarci i žene razlikuju se i kada je kupnja u pitanju. Da šoping jest (i tako bi i trebalo ostati zbog mira u kući) iskustvo koje često ne mogu podijeliti, potvrdila su istraživanja, literatura i stručnjaci.
Misija ili iskustvo?
Žene se u kupnji najčešće susreću s problemom nedostatka pomoći (29%), dok je muškarcima najveći problem poteškoća u pronalaženju parkirališnog mjesta (29%), otkrila je studija “Men Buy, Women Shop” Whartona i Verde Groupa. I dok se najviše ispitanih žena upravo zbog nezadovoljavajuće pomoći trgovca više neće vratiti u trgovinu, muškarce najviše razočara ako ne nađu proizvod po koji su došli. Tako je i zaključak istraživanja da su žene u šopingu fokusiranije na iskustvo, a muškarci na misiju. – Kada je riječ o trgovačkom iskustvu, žena pri kupnji želi više. Želi interakciju, više kontakta očima, podršku i suradnju u procesu kupnje. Muškarac želi brze odgovore – kaže Delia Passi, osnivačica portala za žene potrošače WomenCertified.
Prodajni savjetnik prof, dr. sc. Saša Petar upućen je u trendove kad je riječ o navikama i ponašanju kupaca te o čemu sve trgovci trebaju voditi računa u odnosu s kupcima oba spola. Postoje određene predrasude, ali svi će komentirati prodavače i proizvode kojima su bili posebno (ne)zadovoljni.
Predrasude o spolovima
– Postoje predrasude da su muškarci impulzivni pa samo uđu u trgovinu, odaberu, plate i izađu, dok žene vole komunikaciju s prodavačima i beskrajno isprobavanje, posebno odjeće i obuće. Naravno, predrasude su opće mišljenje, a uvijek ćete naići na pojedince čije se ponašanje razlikuje – objašnjava prof. dr. sc. Saša Petar. S obzirom na tolike razlike, nameće se pitanje od kojeg spola trgovci imaju veću korist?
– To ovisi o tome koliko su novca u mogućnosti potrošiti. Ipak, i žene i muškarci komentirat će prodavače i proizvode kojima su bili posebno (ne)zadovoljni pa prodavači daleko veću korist imaju od vjernih kupaca – zaključuje Saša Petar.
Žena od trgovca želi sve, muškarac samo željeni proizvod
Putin priprema 'Sotonu' koja nosi 800 Hirošima. Ruska agencija: 'Naš Sarmat uskoro ulazi u borbenu pripravnost'
Sarmat može nositi do 16 nuklearnih bojevih glava, s dometom od 18.000 km. Jedan projektil Sarmata ima potencijal za 800 Hirošima.
Zbog laži 13-godišnjakinje odrubljena glava francuskom učitelju. Tek nakon 30 sati ispitivanja priznala da je sve izmislila
Samuel Paty je ubijen 2020. godine nakon što su otac jedne tinejdžerke i islamistički aktivist širili njezine laži o tome da je učitelj izbacivao muslimane iz učionice i prikazivao karikature proroka Muhameda
Alka Vuica nekad i sad: Kako se naša poznata pjevačica mijenjala tijekom godina
Poznati chef otkrio kojim jelom je osvojio ljubav svog života: ‘Bio je to riskantan potez’
Nije tajna da ljubav ide kroz želudac, a jelo kojim je osvojio svoju suprugu Katarinu otkrio nam je naš poznati chef Stjepan Vukadin.
KVIZ Mislite da dovoljno znate o zdravstvenom osiguranju? Na jednom pitanju većina padne
a ako je trgovkinja----------