Za mnoge je buduće roditelje kupnja dječjih kolica zapravo 'slatka briga', no jedna je buduća mama shvatila da i kupovina potrepština za bebu može biti negodna. Naime nakon što je u jednoj Facebook trgovini pronašla baš model kakav je htjela, lokalnoj je trgovini za bebe poslala poruku s pitanjem imaju li ih na zalihi i mogu li se kupiti bez košare, ali je brzo požalila.
Nekoliko sati kasnije stigao joj je odgovor: "Nažalost, V2 kolica se prodaju samo s kolijevkom, a boju koju spominjete ekskluzivno prodaje druga trgovina".
A umjesto potpisa, na kraju je pisalo: "Ti glupa ku***! (You dumb c***!)'.
Podijelivši snimku zaslona poruka na Facebooku, napisala je da ju je poruka ostavila u potpunom šoku, a nakon što je vlasnicima tvrtke napisala pritužbu, stigao joj je odgovor da je osoba odgovorna za divljačku poruku dobila otkaz.
Napisali su: "Svim našim kupcima se iskreno ispričavamo zbog nedavnog ponašanja naših zaposlenika na društvenim mrežama. Shvaćamo da je njihov način komuniciranja bio uvredljiv i neprikladan, te da se nikako nije trebao dogoditi. Duboko smo razočarani i vjerujemo da je ovo bio izolirani slučaj koji ne odražava kulturu našeg osoblja ni način poslovanja".
"U potpunosti smo predani poboljšanju našeg brenda i pretvaranju ovog incidenta u bolje korisničko iskustvo za sve naše kupce. Odgovorna djelatnica više ne radi kod nas", prenio je The Sun.