Gle iznenađenja, žene žele izgledati što mlađe, a ne što mršavije. Dok odjevne tvrtke svoje najatraktivnije predmete žele što više prodati u dječjim veličinama (pa i normalnim veličinama za neanoreksične odrasle smanjuju brojeve da bi ih žene što radije kupovale), ono što mušterije ustvari žele jest – mladost.
Kozmetička tvrtka ZO Skin Health naručila je od anketarske tvrtke Harris Interactive istražvanje koje je provedeno na 1131 odrasloj ženi u SAD-u, a njime je ustanovljeno da su žene spremije dati novac na kozmetiku za lice čija će primjena učiniti da izgledaju deset godina mlađe, nego za program dijete kojim bi izgubile pet kilograma.
Čak i u vrijeme krize, s manje novca na raspolaganju za kozmetiku, žene će rado izdvojiti nemale iznose za njegu lica za koju vjeruju da će im učiniti kožu zdravijom i mladolikijom.
- Ono što je bitno su aktivni sastojci i njihova koncentracija - ističe dermatolog dr. Zein Obagi, osnivač ZO Skin Healtha.
- Rezultati, rezultati, rezultati. Kad se podvuče crta, to je jedino što je bitno. Ženama je pun kufer proizvoda koji ne postižu učinak, koji obećavaju u prazno i iznose lažne tvrdnje.
A za pravu stvar će se već nekako naći novaca…