Istraživači sa sveučilišta Concordia u Kanadi istraživali su kako menstrualni ciklus utječe na želje, kupnju proizvoda i trošenje novca na hranu ili kozmetiku.
Volonterke su u nešto više od mjesec dana vodile detaljne bilješke o uljepšavanju, izboru odjeće, potrošnji kalorija i kupnji. Ispitanice su zatim morale odgovoriti u kojoj je mjeri odjeća koju su nosile bila seksi, koliko su se uljepšavale i koliko su kaloričnu hranu jele. Rezultati su pokazali da su žene više pazile na izgled tijekom plodne faze menstrualnog ciklusa, ali i trošile više novca na odjeću.
– Naše su pretkinje morale posvetiti više vremena aktivnostima parenja tijekom plodne faze kada je vjerojatnost začeća bila najveća. Isti psihološki i fiziološki mehanizmi i danas vode žene da više troše na proizvode važne za reprodukciju – objašnjava voditelj istraživanja Gad Saad, a prenosi Huffingtonpost.