Nije nikakva vijest da kupovanje odjeće posebno za slavljeničke prigode ubrzava puls kod žena, no zanimljivo je da isti efekt kod muškaraca također proizlazi iz šopingiranja. U njihovom slučaju do ubrzanog rada srca dolazi kada kupuju donje rublje za žene pa se to pripisuje faktoru nelagode zbog toga što lutaju po ženskim odjelima.
Britanski lanac trgovina Debenhams koristio se monitorima frekvencije srca kako bi proveli istraživanje na tisuću kupaca u dobi od 20 do 40 godina. Rezultati su im pokazali gdje i što uzbđuje kupce.
Srce žene u stanju mirovanja otkucava 74 puta u minuti, no tijekom potrage za svjetlucavom noćnom haljinom omjer se povećava na 120 otkucaja u minuti. Potraga za odgovarajućim cipelama prave veličine je na drugom mjestu, sa 'samo' 117 otkucaja u minuti. Slijede torbice sa 4 otkucaja manje no ukoliko torbica savršeno odgovara cipelama i to se povećava.
Očitanja su bila posebno visoka kada je željeni predmet bio na popustu čime se potvrdilo kako kupovanje na sniženjima najefektnije ubrzava puls kod žena.
Kod muškaraca je pak zabilježen porast otkucaja srca na 118 tijekom kupovanja ženskog donjeg rublja što je nadmašilo čak i reakciju nakon što njihova nogometna momčad zabije gol. Nakon donjeg rublja slične će efekte polučiti i kupnja audio vizualne i sportske opreme.
- Na upite o tome što ih najviše veseli kupci, mahom žene su odgovarale kako im je najdraže vidjeti kvalitetan proizvod na sniženju. Za muškarce je najuzbudljivije kupovati nešto za one koje vole.-izjavio je glasnogovornik Debenhamsa Ed Watson.
NIje cudo sto su rvati tako glupi kad ih sopate sa ovako debilnim pisanjem. uzas!