Dok muški znak ima hlače, ženski znak je u haljini, a to bi sada moglo biti pomalo zastarjelo i ograničavajuće. Tvrtka Axosoft iz Arizone, kao dio kampanje koja želi izjednačiti muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima, došla je na ideju za novi ženski znak za WC, a predstavili su ga na konferenciji "Girls in Tech", piše The Mirror.
Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako trokut koji je predstavljao haljinu na znaku za ženski WC zapravo nikada nije trebao predstavljati haljinu. Oni su na novom znaku haljinu pretvorili u plašt, pa tako poručuju da žene mogu biti superheroji.
– U znanosti, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Djevojke i žene koje se zanimaju za znanost, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina – rekli su iz tvrtke.
Kampanji ''It was never a dress'' cilj je potaknuti razgovore o prihvaćanju žena u bilo koje zanimanje. Nije riječ samo o jednakosti žena, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mjesta u mnogim zanimanjima.
Što vaš dom govori o vama:
Odavno tvrdim da su feministkinje skroz pomahnitale. Ako ne vjerujete, samo pogledajte Jelenu Veljacu...