Zvijezda majoneza ponovno je prva na BRANDscore ljestvici u Hrvatskoj, potvrdilo je istraživanje BRANDpuls*, koje ispituje snagu brendova među domaćim potrošačima. Prema ovom istraživanju, provedenom za drugu polovinu 2023. godine, Zvijezda majoneza je drugu godinu zaredom zauzela prvo mjesto od čak 1456 brendova, a među top 10 brendova na hrvatskom tržištu našla su se još tri Zvijezdina proizvoda - suncokretovo ulje na drugom mjestu, Zvijezda Ketchup na sedmom i tvrdi margarin Zvijezda stolni na osmom mjestu. BRANDpuls je jedno od najvećih regionalnih istraživanja tržišta, a u Hrvatskoj je provedeno na 1831 ispitaniku u dobi od 16 do 64 godine, koji su brendove vrednovali u 70 FMCG kategorija.
„Imati čak četiri proizvoda među prvih deset najsnažnijih brendova u Hrvatskoj priznanje je na koje smo izrazito ponosni jer potvrđuje da domaći potrošači prepoznaju kvalitetu naših proizvoda i na tome im veliko hvala. Povjerenje koje nam ukazuju motivira nas da nastavimo kontinuirano ulagati u vrhunsku kvalitetu i inovacije, potvrđujući vodeću poziciju Zvijezde u domaćoj prehrambenoj industriji“, izjavila je Dajana Mrčela, članica uprave za prodaju i marketing Zvijezde.
Prvi brend po izboru potrošača, Zvijezdina majoneza, proizvodi se od 1959. godine, a njezinu vrhunsku kvalitetu jamči tradicionalna receptura od svježih žumanjaka i suncokretovog ulja, koja ne sadrži dodane konzervanse, arome i stabilizatore. Zvijezda godišnje proizvede čak 20 milijuna komada majoneze u različitim ambalažama.
Prepoznatljivi Zvijezda proizvodi rezultat su primjene dugogodišnjeg iskustva, korištenja jedinstvenih tradicionalnih receptura i najsuvremenijih tehnologija u proizvodnji te praćenja nutricionističkih trendova. Najviše standarde i kontinuitet kvalitete, Zvijezda, članica Fortenova Grupe, postiže kontinuiranim ulaganjima te sustavima osiguranja kvalitete, a s tradicijom duljom od stoljeća predvodi trendove na domaćem tržištu.
*više o istraživanju možete pronaći na poveznici.