NAGRADNA IGRA Uručeni nagradni put i ulaznice za utakmicu s Australijom

Iz Petrijanca u Stuttgart

Foto: import
Iz Petrijanca u Stuttgart
27.04.2006.
u 17:49
Pogledaj originalni članak

Ulaznice za utakmicu Hrvatska Australija, dar Hyundaija, i put za dvije osobe u Stuttgart, koji sponzorira Generalturist, dobio je Franjo Mihalinec iz Petrijanca. Franjo je bolničar u Veterinarskoj stanici Varaždin ambulanti Petrijanec, a u slobodno vrijeme igra nagradne igre izrezuje i lijepi kupone, a supruga nosi na poštu. Da je baš on osvojio karte doznao je na poslu, jer je često na terenu pa ne stigne gledati televizijski program. Inače je strastveni navijač hrvatske nogometne reprezentacije, gleda sve utakmice te je za prošlo prvenstvo kupio veći i bolji televizor.

Veselim se ovom prvenstvu, sretan sam što sam osvojio ulaznice i putovanje, ali se bojim visine pa ne znam kako ću letjeti avionom povjerio nam se Franjo.

Hyundai se može pohvaliti sve boljim rezultatima u nezavisnim istraživanjima zadovoljstva kupaca te je po tome u samome vrhu proizvođača. Za takve rezultate osim kvalitete automobila zaslužni su svi djelatnici, od onih na proizvodnoj traci do prodavača i servisera. Zadovoljstvo kupaca ne mjeri se samo kvalitetom nego i raznovrsnošću usluga te, dakako, jamstvom. Na sve nove automobile Hyundai, najveći korejski proizvođač automobila, daje jamstvo od čak tri godine, odnosno 100 tisuća prijeđenih kilometara.

Sve značajniji proboj na hrvatskom, europskom, ali i svjetskom tržištu Hyundai gradi na vrlo malom broju popravaka nastalih u vrijeme, ali i izvan jamstvenog roka, a koji nisu predviđeni servisnom knjižicom u kojoj se precizira što je u kojem trenutku potrebno zamijeniti. Hyundai Motor Company daje trogodišnje jamstvo, odnosno do 100.000 prijeđenih kilometara i na novu, šestu generaciju accenta. (jm)

Pogledajte na vecernji.hr